FANDOM

Zews super96 — засновник спочатку російської, а з 18 серпня 2016 року української clannad вікі.

Редагування користувача Редагувати

Користувач зареєструвався 16 грудня 2012, але своє перше редагування зробив лише 24 грудня того ж року[1]. Написавши декілька коментарів на «Террария Вики», перестав проявляти активність до 2014 року.

На початку 2014 зробив декілька правок на російськомовній «Warcraft 3 вики», тоді ж заснував «WoW вики», але через невміння користатися вікі-розміткою майже відразу покинув проект. Він вже вдруге перестає проявляти активність на усьому сегменті вікія.

Усе змінилося 23 липня 2015 року, коли була заснована «Clannad Wiki-ru Вики», яка на данний момент носить назву «Dangopedia». Після заснування проекту активність користувача зростає, а кількість його правок на Фендом поступово збільшується. З цього часу Zews проявляє різну активність, від низької до високої.

18 серпня 2016 року заснував українську «Вікі Clannad». На даний момент проявляє середню активність.

Активність на інших вікі Редагувати

На інших вікі Zews не проявляє майже ніякої активності, проте існують проекти на яких він час від часу редагує. На іншомовних вікі по Clannad проставляв міжмовні посилання.

Перелік вікі на яких Zews проявляв найбільшу активність
  • «Миропедия» - приєднався до вікі 26 грудня 2015 року, зробивши 19 правок, написав декілька статей.
  • «Warframe日本語 Wiki» - приєднався до вікі 13 червня 2016 року, зробив 53 правки. Переніс декілька шаблонів з англійської вікі по Warframe.
  • «GTA-педія» - приєднався до вікі 7 грудня 2015 року, зробив 30 правок. Написав декілька статей.
  • «Отаку вики» - приєднався до вікі 15 серпня 2015 року, зробив 21 правку. Переписав статтю про Clannad, час від часу оновлює дані про учасників Альянса Отаку.
  • «スマホ版テラリア攻略Wiki» - приєднався до вікі 13 вересня 2015 року , зробив 47 правок. Намагався писати статті, але ця ідея швидко його покинула.
  • Стародавні сувої українською - приєднався до вікі 25 вересня 2015 року, зробив 151 редагування. Проявляє малу активність, в основному пише статті про Arena та Online.

Цікаві факти Редагувати

  • Обидва нікнейма користувача основані на ім’ях богів. Перший нікнейм (Zews_super96) видозмінене Zeus. Другий нікнейм (Shinigami) оснований на імені одного з персонажів аніме та манґи Soul Eater, Шініґамі – бог смерті.

Виноски Редагувати

  1. Перше редагування користувача

Мережа Вікії

Випадкова вікі