FANDOM

Yukichi — неактивний користувач японської Фендом. Був співробітником Фендом з 4 травня 2007 року по 14 листопада 2008 року.

Біографія Редагувати

コミュニティセントラル Редагувати

Yukichi заснував японську центральну вікі 11 травня 2007 року. Відразу після заснування проекту, Yukichi став займатися створенням довідок, переводячи сторінки з англійської на японську. 12 липня створює головну сторінку[1], і в цей день створює кілька шаблонів і зображень. 13 липня створив ще кілька шаблонів і довідок. 16 липня створює безліч сторінок MediaWiki. У наступні дні став займатися форумом. У листопаді знову став створювати сторінки MediaWiki. У 2007 і 2008 році продовжував вносити внесок. У 2009 році у Yukichi різко знизилася активність, у лютому зробив близько 20 редагувань, в основному відповідаючи на питання на форумі, в березні зробив 4 редагувань, а в червні тільки 2. Останню правку зробив 7 жовтня 2010 року, після чого покидає проект[2]. Всього на цій вікі зробив більше 2 000 редагувань.

映画ペディア Редагувати

Yukichi заснував проект 7 червня 2007 року. Першу правку зробив створивши головну сторінку[3]. В цей день він створив 5 шаблонів і пару сторінок. В період з 12 по 14 червня 2007 року створив кілька нових категорій, шаблонів сторінок MediaWiki і форуму. У вересні 2007 року створив два шаблону «CC-by» та «CC-sa». У жовтні і листопаді 2007 року зробив за 3 дрібних редагувань. У грудні 2007 року зробив 4 редагувань. У першій половині 2008 року створив 4 шаблону. У червні 2008 року скоїв безліч дрібних виправлень (особливо 20 і 23-го числа). У серпні 2008 року здійснив 4 редагування, дві з них на сторінці «MediaWiki:Common.js». 7 вересня 2008 року Yukichi робить останню правку, написавши повідомлення анонімному користувачу, після чого покидає проект[4]. Всього на цій вікі зробив більше 9 000 редагувань.

ゲーム情報ウィキ Редагувати

Yukichi заснував проект 12 лютого 2008 року. Першу правку зробив автоматично відправивши повідомлення самому собі[5]. В цей день засновник переробив головну сторінку. На наступний день він зробив 4 редагування, 2 з них на головній. 14 лютого він створює свій профайл, шаблон і сторінку MediaWiki. У період з 19 по 21 лютого створює кілька статей про комп'ютерні ігри. 25 лютого зробив 6 редагувань, при цьому створивши пару статей, після цього до березня не робить редагувань. 10 березня повернувся на проект, і створює сторінку «MediaWiki:Monaco.css» і завантажує зображення «ファイル:Monaco game logo.png». 13 березня завантажує пару зображень і сторінок MediaWiki і створює одну статтю. 24 березня зробив дуже багато дрібних редагувань, після цього пропадає на три місяці. Влітку 2008 року повернувся на проект, але на цей раз робить дуже мало редагувань. У червні зробив лише одну правку, додавши категорію на головну сторінку, в липні знову зробив лише одну правку, відкативші вандальну правку. У серпні зробив три останніх редагувань, після чого покидає проект. Всього на цій вікі зробив понад 1 000 редагувань.

エバークエスト2 Wiki Редагувати

Yukichi приєднався до проекту 3 вересня 2007 року. Першою правкою зробив написавши статтю «6つの宝石と6枚の旗»[6]. В цей день він зробив безліч редагувань, вони полягали у створенні статей. 5 вересня він зробив менше 50 редагувань, написавши близько 15 статей. 6 вересня зробив кілька редагувань, які складаються з написання статей. У жовтні та грудні 2007 року писав повідомлення на форумі. У лютому 2008 року написав повідомлення користувачу Ysuka[7]. У березні створив пару сторінок на форумі, після цього не робить редагувань до літа 2008 року. У червні зробив лише одну правку, отруївши повідомлення користувачу Hixir 13 червня[8]. У липні створив сторінку на форумі, і відправляв повідомлення користувачам Ysuka, Hixir і Sukesuke. У серпні зробив 3 редагування, і створив шаблон «-»[9]. У вересні створює сторінку на форумі «新しいページ作成ツールを使ってみませんか?», і робить в ній ще 4 редагування. У жовтні зробив лише одну правку, написавши повідомлення на форумі. У листопаді зробив 3 редагування. 5 грудня 2008 року зробив дві останніх редагувань, завантаживши зображення «Mobile.jpg»[10] і створивши сторінку на форумі «携帯版を提供してもらいました»[11], після чого покидає проект і не робить редагувань. Всього на цій вікі зробив понад 800 виправлень.

Community Central Редагувати

Yukichi приєднався до проекту 6 травня 2007 року, однак статус адміністратора та бюрократа отримав за два дні до присоединения[12]. Першу правку зробив на наступний день, відповівши на повідомлення надіслані йому[13]. 8 травня створив свій профайл, написавши там інформацію англійською та японською[14]. Протягом травня вставляв інтервікі на свою японську центральну вікі, і також займався листуванням з користувачами. Протягом літа 2007 року знову відповідав на повідомлення користувачів сторінок обговорення, і тестував на своїх підсторінка. Восени і в грудні 2007 року зробив мало редагувань.

19 січня 2008 року Yukichi на форумі запропонував ідею з новими банерами[15]. Протягом 2008 року зробив кілька редагувань і створив один шаблон. 14 листопада 2008 року Yukichi, вже перестав бути співробітником Фендом, робить 4 останні редагування і залишає проект. Через рік, 7 жовтня 2009 року колишній співробітник Фендом Uberfuzzy знімає з Yukichi права адміністратора. Всього на цій вікі зробив понад 1 000 редагувань.

Характеристика Редагувати

Yukichi на даний момент є неактивним користувачом Фендом. Всього на хостингу здійснив близько 20 000 редагувань[16]. Остання активність спостерігалася в 2010 році. Також у Yukichi є віртуал під ніком Yukichi99, на якому зробив менше 10 редагувань[17].

Yukichi будучи колишнім співробітником Фендом, добре володів вікі-розміткою, а так як статус був глобальним, то можливо він міг володіти CSS і JS кодами.

Профайли на деяких проектах оформляв у вигляді невеликої інформації на японській мові, а на інших залишалися незаповненими.

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі