FANDOM

Wikia Staff (співробітники Фендому, розм. стафери, стафи) — глобальний статус на Фендомі. Видається тільки співробітникам Wikia, Inc.

У журналах даний прапор позначається як staff. На даний момент цей статус більше 200 користувачів, серед них є як зайняті роботою безпосередньо на хостингу (користувачі з відділів Community Support і Community Development, а також представники команди інженерів, відповідальних за комунікацію з користувачами), так і ті, хто тільки бере участь у розробці програмного забезпечення Фендом, обслуговуванням серверів або внутрішніми справами компанії, але не редагує на вікі. У випадку, якщо співробітник йде з Wikia, Inc., його зазвичай позбавляють статусу Wikia Staff.

Опис Редагувати

Wikia Staff володіє рядом службових інструментів для роботи з користувачами та вікі-проектами[1]. Співробітник з даним статусом може: проводити масове видалення сторінок і забороняти редагування на сайті анонімним користувачам, має низку інших можливостей, список яких можна переглянути на відповідній спецсторінці. Права Wikia Staff дозволяють видавати іншим користувачам права адміністратора, бюрократа, бота і модератора чату.

Підпис співробітників Фендом зазвичай включає в себе елемент @fandom, також нікнейми співробітників відзначаються цим знаком на стінах обговорення, форумі, в коментарях до блогів/статей. Співробітники Фендом мають особливу іконку в чаті.

Цікаві факти Редагувати

  • Для розширення можливостей співробітників Фендому, деяким з них видаються додаткові права — Wikia Utilites, які надають доступ до ряду важливих інструментів, необхідних для виконання особливих запитів користувачів, і присвоєння глобальних статусів новим працівникам та волонтерам. Дані права одержують в основному співробітники відділу підтримки співтовариства (Community Support) і деякі інженери.
  • Раніше, коли Фендом був не настільки розвиненим хостингом, щоб створити на ній вікі-проект, треба було звернутися до співробітників Фендому із запитом на створення проекту.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі