FANDOM

Wiki Features — службова сторінка, доступна тільки адміністраторам. На ній адміністратор може підключити ті або інші опції, що дозволяють дати нові можливості для вікі.

Всі опції поділяються на «Розширення» і «Лабораторія». Опції з другої групи відрізняються тим, що вони все ще знаходяться на стадії тестування, тобто їх ще планують допрацьовувати. Деякі розширення знаходяться в списку «Лабораторія» більше року.

Wiki Features розширення.jpg Розширення Редагувати

Назва Опис
Тема для інфобоксів «Europa»
Europa.jpg
Підключіть нову тему для інфобоксів, яка інтегрується з темою вашої вікі.
Голосування (Опитування)
Poll.png
Дозвольте усім користувачам вікі створювати голосування! Підключіть це розширення, і користувачі вашого вікі-спільноти зможуть використовувати теги, щоб додати голосування на будь-яку сторінку. Це розширення — відмінний спосіб збільшити внесок у вікі.
Блог
Blog.png
Це розширення дозволить користувачам вікі писати блоги. Це відмінний спосіб спілкуватися, ділитися новинами або висловити свою думку на вікі.
Коментарі до статей
Commentaries.png
Це розширення дозволить користувачам писати коментарі у нижній частині сторінки кожної статті. Інші користувачі можуть відповісти на коментарі. Підпис і час коментаря будуть проставлені автоматично. Увага! Це призведе до зникнення сторінок обговорення на сторінках з основного простору імен.
Категорії-галереї
Gallerycategories.jpg
Категорії-галереї перетворять текстові посилання на сторінках категорії в зображення-мініатюри, даючи Вам спосіб візуалізувати навігацію по Вашій вікі. Якщо Ви активуєте це розширення, всі сторінки категорій Вашої вікі перетворюються в категорії-галереї. Ви можете вимкнути цю функцію на певних сторінках категорій, використовуючи «чарівне слово» .
Стіна обговорення
User talks.png
Спілкування з користувачами вашої вікі — це невід'ємна частина створення та підтримання активного вікі-спільноти. Стіна обговорення представляє новий погляд на традиційну сторінку обговорення користувача. Форма питання-відповідь дозволяє контролювати конкретні теми обговорення і не метатися між своєю і чужою сторінками обговорення. Пропущених повідомлень більше не буде!
Форум
New forum.png
Будьте в курсі кожної дискусії на вікі, використовуючи новий Форум Фендом. Він допоможе вам залучити більше користувачів до обговорення змісту вікі і створить нову платформу для взаємодії між користувачами.

Wiki Features лабораторія.png Лабораторія Редагувати

Назва Опис
Нові галереї зображень
WgEnableMediaGalleryExt.jpg
Це новий погляд на галереї з зображеннями. Тепер вони будуть відображатися більш сучасно і стильно. Нові галереї доступні в бета-версії, тому їх можна редагувати тільки в режимі вихідного коду.
Карти

Wikia Maps.jpg

Цей додаток дозволяє користувачам створювати інтерактивні карти: як реальних місць, так і вигаданих світів. На карту можна додати мітки, а до них прив'язати посилання на статті. Карти можна вбудовувати в статті вікі або зовнішні сайти.
Чат
Chat.png
Це розширення дозволить користувачам вікі обмінюватися миттєвими повідомленнями один з одним. Будь-який зареєстрований користувач може увійти туди, натиснувши кнопку «Приєднатися до чату» у віконці чату, яка з'явиться в правій частині будь-якої сторінки вікі.
Списки Топ-10
Top10.jpg
Списки Топ-10 дозволяють будь-якому користувачу вашої вікі створити власний список для голосування. Це розширення є відмінним способом налагодити взаємини нових користувачів один з одним і з вікі. Підключивши це розширення, можна створити новий список Топ-10 в діалозі створення нової сторінки.
Досягнення
Achievements.png
Досягнення допоможуть Вашій вікі рости за рахунок заохочення різноманітних видів діяльності користувачів на вікі. Ви можете створювати свої власні набори стандартних значків, які можна буде отримати тільки на Вашій вікі, а також завантажувати власні зображення на значки.

Вирізані розширення Редагувати

Назва Опис
Новий візуальний редактор

New visual editor.gif

Новий Візуальний Редактор Фендом був створений з нуля, щоб зробити внесок користувачів на Фендом більш успішним, незалежно від того, чи роблять вони свою першу правку або тисячну. Візуальний редактор замінює старий редактор статей і передбачає можливість використання вихідного коду, якщо користувачі воліють редагувати в ньому.
Curated Content

Curated Content.png

Використовуйте сторінку Спеціальна:CuratedContent Вашої вікі для управління контентом, який відображається в мобільному додатку. Розширюйте Вашу потенційну аудиторію.
Обкладинка вікі

Обкладинка вікі.jpg

Обкладинка являє собою інструмент, який дозволяє встановити на верх головної сторінки зображення, що покращує вигляд головної сторінки.
Засоби лабораторії Вікії Wiki Features
Основні інструменти

Блог · Голосування · Категорії-галереї · Коментарі до статей · Обкладинка вікі · Обов'язкова реєстрація користувачів · Стіна обговорення · Тема для інфобоксів «Europa» · Форум · Чат

Лабораторія Досягнення · Карти · Нові галереї зображень · Списки Топ-10
Інше Wiki Features і Шаблон:Wiki Features

Мережа Вікії

Випадкова вікі