FANDOM

WhatLinksHere (укр. Посилання сюди, дослівно Що посилається на це) — опція движка MediaWiki, що дозволяє подивитися, які і скільки сторінок ссылаются на дану (з можливістю конкретизації простору імен). На неї можна потрапити за допомогою сторінки Спеціальна:WhatLinksHere.

Опис Редагувати

WhatLinksHere

Приклад вживання опції

При заході на цю сторінку потрібно ввести потрібне ім'я сторінки (без позначок простору імен), після чого вибрати потрібний простір. За замовчуванням пошук ведеться з усіма.

Можна вибирати з усіх просторів імен (вони автоматично з'являються в даному списку, як тільки на проекті з'являється хоча б одна стаття з назвою виду Простір:Текст (і тоді користувачеві у листі буде запропоновано пошук по простору Простір). Крім цього, є можливість приховати зі списку посилань включення, посилання (тоді у списку залишаться лише перенаправлення) і перенаправлення (навпаки, залишаться виключно посилання).

Як тільки користувач вводить певне слово на сторінку WhatLinksHere, відображається великий список, що показує всі статті, що посилаються на вказане слово (зазвичай він розділений на декілька сторінок, якщо тільки посилань не дуже мало). Кількість відображуваних на одній сторінці посилань можна змінювати від 20 до 100, 250 або 500 за допомогою фільтра, розташованого над і під списком (той же фільтр дозволяє перемикатися зі сторінки на сторінку). Якщо автор змінює кількість відображуваних посилань на одній сторінці, у веб-адресі сторінки після назви службової станиці з'являється параметр ?limit=N (N — кількість статей, надрукованих на одній сторінці). Замість N туди можна підставити будь-яке значення від 1 до 5 000. Поруч із кожною статтею списку в дужках написано (← посилання) — при натисканні на цю напис система переводить уже на нову сторінку, яка показує, які присутні посилання вже на цю статтю.

Використання Редагувати

Дана опція входить в список стандартних функцій движка MediaWiki, присутній майже на всіх вікі-проектах. Цікаво, що практично на всіх проектах вона має схожий зовнішній вигляд, представляючи собою невеликий простір вгорі з двома полями для заповнення («Сторінка» і «Простір імен») і список посилань внизу. Опція доступна всім користувачам.

Сторінка WhatLinksHere може бути корисною, наприклад, для пошуку статей, що містять посилання на віддалену або перейменовану статтю в її старій назві і подальшого виправлення посилань через бота. Крім того, вона показує, як багато посилань дається на певну статтю в інших статтях, і дозволяє виявити статті, на які є дуже мало посилань або ж вони не проставлені зовсім.

Мережа Вікії

Випадкова вікі