FANDOM

Volunteer Developer (укр. Волонтер-розробник) — спеціальний статус користувачів Фендом. Був введений 29 серпня 2013 року.

Завданням Volunteer Developer є допомога розробникам і інженерам Фендом, яка полягає у виявленні і виправленні помилок, а також технічної підтримки Фендом та її проектів. Технічно права Volunteer Developer входять voldev та templatedraft[1].

Волонтери-розробники зазвичай працюють над завданнями з невисоким пріоритетом (наприклад, з незначними багами, які стосуються тільки деяких користувачів), дозволяючи інженерам Фендом зосередитися на завданнях з більш високим пріоритетом. Щотижня співробітники Фендом відбирають баги з невисоким пріоритетом і передають їх команді волонтерів. Волонтери отримують доступ до внутрішньої середовищі розробки та системи відстеження помилок Фендом, а також мають свої репозиторії на GitHub[2], де вони можуть працювати над запропонованими їм завданнями і пропонувати свої виправлення і рішення співробітникам. Після виправлення помилок робота волонтерів-розробників перевіряється інженерами Фендом, після чого вносяться зміни в код основний Фендом.

Користувачі Редагувати

На даний момент на Фендом налічується дев'ять користувачів з даним статусом, серед них:

  • Deadcoder — розробник безлічі сценаріїв Dev Wiki, адміністратор англомовної Сodelyoko Wiki.
  • Cqm — активний користувач Dev Wiki, експерт з CSS, javascript і DPL. Також є адміністратором англомовної Runescape Wiki, для якої він активно створює скрипти.
  • Cade CalraynWikia Stars і адміністратор англомовної Wookiepedia, де той займається виправленням і створенням різних скриптів.
  • Monchoman45 — творець ряду відомих скриптів (таких як ChatHacks). Адміністратор Community Central, Remnants of Skystone Wiki, Kongai Wiki і Kongregate Wiki.
  • Sactage — експерт з Python, PHP, Perl і PHP. Крім цього є VSTF, council і Wikia Stars.
  • TK-999 — також член VSTF, адміністратор центральної англомовній вікі і ряду її підпроектів (наприклад, VSTF Wiki).
  • Wildream — україномовний Helper, експерт з CSS і JavaScript. Отримав статус 23 квітня 2014 року.

Роботу волонтерів-розробників координує співробітник Фендом Grunny.

См. також Редагувати

Примітки Редагувати