FANDOM

Ukrajinśka latynka Viki (Скорочені назви ULV або Латинка) — україномовний вікіпроект, який знаходиться на англомовному порталі через тематичні особливості проекту.

Опис Редагувати

Головною відмінністю Ukrajinśka latynka Viki від інших вікі-проектів полягає в тому, що вона є україномовною вікі, але при цьому вона не використовує традиційну українську кирилицю (на відміну від інших україномовних проектів), бо замість неї вікі-проект використовує найпоширенішу українську латинку. Керується адміністраторами, які можуть писати українською латинкою, але, як і на будь-якій іншій вікі, кожен користувач може створити нову статтю або доповнити одну з поточних з урахуванням того, що вона обов'язково повинна буду написана українською латинкою. Також користувачі можуть створювати блоґи, якщо хочуть поділитися з іншими користувачами цікавими особливостями або дати поради щодо вікі або ФЕНДОМУ.

Історія Редагувати

2011—2017 роки Редагувати

Ukrajinśka latynka Viki була створена 12-го липня 2011-го року користувачем Czariwnyk [1][2]. Достеменно невідомо, що відбувалося з вікі у період 2011—2017 років, але достеменно відомо, що засновник редагував цю вікі з 12-го липня[3] по 4-те[4] грудня 2011-го року. За короткий термін редагування користувачем Czariwnyk було створено 8 статей, а також було налаштовано деякі Медіа, головну та було створено шаблони для незначних змін. В період з 2012-го по 2014-й рік ще була незначна активність на вікі, але ця активність була здебільшого у коментарях[5], де люди питали цікаві для них питання. Після 2014-го року до 16-го вересня 2017-го року активність була відсутня.

2017—дотепер Редагувати

Від 16-го[6] вересня 2017-го року почалося відродження проекту, який був закинутий з 2011-го року. Користувач Toru Hasegawa випадково натрапив на цей проект, тому достеменно не відомо, коли саме він на нього натрапив, але відомо, що він активно почав редагувати з 16-го вересня 2017-го року. В той же день Toru Hasegawa звернуся[7] до співробітника ФЕНДОМУ Kuzura з проханням надати повноваження адміністратора, але до розмови долучився радник Your Own Waifu[8], який пояснив на прикладі Коти-Вояки Wiki (які також намагалися отримати повноваження), що вірогідно повноваження ну буде надано. Toru Hasegawa дослухався до аргументів радник Your Own Waifu (що можна бачити на прикладі запиту, який створив Toru Hasegawa), тому він створив відповідний запит[9] на англомовній вікі, який, як виявилося, був не обов'язковий, бо Kuzura відповів[10], що Toru Hasegawa може радувати щодо надання повноважень, але Toru Hasegawa вирішив дочекатися відповіді на Community Central з-за наявності запиту. 20-го вересня 2017-го року Toru Hasegawa отримав повноваження бюрократа та адміністратора [11], але, судячи з журналу повноважень користувача, він все ж запросив права через контактну форму ФЕНДОМУ у співробітника Kuzura (про що свідчить відсутність відповіді[12] на Community Central). До отримання повноважень Toru Hasegawa вніс значну кількість редагування до вікі, а також розширив вікі у двічі. Після надання повноважень співробітником Kuzura, Toru Hasegawa вніс значні редагування в оформлення вікі, а також у функціонал вікі (було розширено навігаційне меню вікі, підключено розширення Community, Discussions та JavaScript). Станом на 20-те вересня 2017-го року вікі стабільно проходить повернення до активного стану.

Розділи вікі Редагувати

Блоґи Редагувати

Наразі на Ukrajinśka latynka Viki існують такі категорії блоґів:

  • Zapysy u blozi (укр. кирилицею Записи у блозі) — категорія для блоґів, в якій публікують свої думки користувачі вікі.

Цікаві факти Редагувати

  • Ukrajinśka latynka Viki є однією з найстарших україномовних вікі, але вона не є найстарішою через те, що вона з'явилась у кінці першого року існування україномовного порталу.
  • Домен Ukrajinśka latynka Viki написано українською латиницею Їречека.
  • Як й домен, статті Ukrajinśka latynka Viki написано українською латиницею Їречека.
  • Це єдиний україномовний вікі-проект на ФЕНДОМІ, який не використовує українську кирилицю для написання статей.
  • Ukrajinśka latynka Viki є єдиною вікі серед україномовних вікі, в якої співпадають вид письма статей та вид письма домена.

Примітки Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)The Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Вікі ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki

500-1000 статей
Silver
Цей проектUkrajinśka latynka VikiЗоряні Війни ВікіГарріпедія

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі КазкаВікі СпільнотиВікі SpyroUndertale

Менше 100 статей
Увага 02