FANDOM

Карлсон 01

Він полетів, але обіцяв повернутися
Ця вікі неактивна тривалий час.
Ви могли б активізувати роботу в ній.

http://uk.schooldays.wikia.com/wiki/Головна_сторінка

School.Days.171975

Про щоРедагувати

Шкільні Дні (вони ж "School Days", "Sukuru Deizu" чи スクールデイズ — це японська візуальна новела, а також манга і аніме. Гра розрахована на аудиторію 18+ .

  • Головні герої: Іто Макото, Сайонджі Секаі, Кацура Котоноха та їх любовний трикуник.
  • Гра має 21 кінцівку, з них одну використовує Аніме, зовсім іншу — Манга.
  • Разом вони складають одне з найцікавих, найнеординарніших, найчуттєвіших і найжорстокіших історій. Подивіться. Якщо не боїтеся.

Кажуть, що якщо ти поставиш фото коханої людини заставкою твого мобільного і впродовж трьох тижнів ніхто цього не побачить, то твоє кохання стане взаємним...

Це був перший день другого семестру, коли Іто Макото помітив, що їздить з нею одним потягом. Усе, що він про неї знав, це те, що вона вчиться у четвертому класі, любить книжки і завжди читає їх у вагоні.

Ні, він не намагався дізнатися щось про неї чи бодай заговорити. Просто...

Просте споглядання Кацури Котонохи з відстані робило кожен день трішечки світлішим...

Йому достатньо було просто дивитися на неї вранці, і так, мабуть, було б завжди, якби не однокласниця Сайонджі Секаі. Вона помітила фото на телефоні Макото і чомусь вирішила допомогти йому. Чому? Вона й сама не знала.

Завдяки її старанням Макото зміг заговорити з Котонохою. Зміг поснідати і навіть запросити на побачення. Тут і відкрилася ще одна деталь — Котоносі також подобався Макото і вона так само дивилася на нього у вагоні кожного ранку. Невже це і є щастя?

Можливо.

Перед тим, як відправити Макото на побачення, Секаі побажала йому успіху і зробила прощальний жест — поцілунок у губи...

"Що мені тепер робити?" ставить собі питання Макото. "Чим усе це скінчиться?" ставимо собі питання ми.

ІсторіяРедагувати

Створена в березні 2011 року користувачем Himmelskind.

У тому ж мічяці і остання стаття.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі