Fandom

Вікія про вікії

S.T.A.L.K.E.R. Wiki

Перенаправлено з S.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Stalker wiki logo.png

Старий логотип, зроблений вкрадений з російської вікі[1]

S.T.A.L.K.E.R. Wiki — енциклопедія про ігри серії S.T.A.L.K.E.R., яку може редагувати кожен.

Сталкер тло 01.png

Мета і активність проектуРедагувати

Українська версія S.T.A.L.K.E.R. Wiki була створена для того, щоб більшість українців змогли дізнатися більше цікавої інформації щодо гри саме рідною мовою.

На кінець серпня 2015 в енциклопедії налічується 850 статей.

ІсторіяРедагувати

Історія вікі про гру S.T.A.L.K.E.R. почалася в липні 2012, коли активний дописувач російськомовної версії Kerm68 вирішив створити власний проект. Його силами, а також силами деяких користувачів було написано приблизно 200 статей.

У листопаді на вікі з'явився користувач FRAER, який явив непогану активність і невдовзі отримав права адміна. У грудні на S.T.A.L.K.E.R. Wiki зареєструвався ще один активний юзер — ТЕХНІК [2], і з його допомогою протягом зими кількість статей збільшилася до 300.

У березні хелпер Wildream запропонував поновити дизайн вікі. Були внесені такі зміни, як: прозорість сторінок, підсвітка посилань, інтерактивне лого, а також особливе навігаційне меню[3]

У травні ТЕХНІК теж отримав адмінку, а вже на початок літа на вікі було більше ніж 400 статей.

У кінці вересня 2014 року на вікі прийшов учасник Дегтярь, який зробив близько тисячі правок і отримав за це адміністратора. На вікі стало близько 750 статей.

Протягом першої половини 2015 року старі користувачі на вікі майже не проявляли активність, проте з'явилося кілька нових, що з перервами робили значний внесок. Їх зусиллями було написано ще більше сотні статей.

Нині S.T.A.L.K.E.R. Wiki має нестабільну активність, іноді деякі редактори протягом певного часу щоденно роблять редагування, а іноді вікі кілька тижнів поспіль стоїть майже «заморожена».

Також відомо, що база зображень україномовної S.T.A.L.K.E.R. Wiki підключена до сестринської російськомовної вікі.

Підсумки на серпень 2016 Редагувати

На 4 серпня 2016 року на вікі 929 статей, два бюрократи Kerm68 і ТЕХНІК, причому ТЕХНІК не надав собі статус адміністратора, також ще є два адміністратора Дегтярь і FRAER, ну й ще один відкатник Гриф [4], тож п'ять представників адміністрації з яких більш-менш активні двоє Kerm68 та FRAER.

WAM Редагувати

  • 8 серпня 2016 року після довгого забуття ця вікі була помічена у рейтингу WAM. Оскільки рейтинг WAM показує дані із запізненням у два дні то це актуально на 6 серпня 2016 року.
WAM 8(6) серпня 2016.PNG

Виноски Редагувати

  1. Яка свого часу вкрала його з англійської.
  2. на той час ще «Домашевський Роман», потім нік було змінено.
  3. текстури для навменю робив FRAER, невдовзі воно було встановлено і на російській вікі.
  4. Грифа на Фендому ніхто не читав після 2014 року

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 1000 статей
Золото.png
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)Вікі Fallout

500-1000 статей
Silver.png
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проект

100-500 статей
Бронза.png
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Зоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02.png
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі