FANDOM

Rappy 4187 — активний користувач ряду проектів Фендом, співробітник Wikia Inc, працює в команді Community Technical. Член групи підтримки спільноти.

Проживає у Флориді, США.

Участь на вікі Редагувати

Burnout Wiki Редагувати

Rappy 4187 починав як звичайний користувач вікі-проектів. 13 вересня 2008 приєднався до англомовних проектів Burnout Wiki, першу правку зробив в одному з шаблонів[1]. 18 вересня 2008 написав першу статтю — «Nakamura FV1100-T1»[2]. Поступово перейшов до активної редагування сторінок в основному просторі. 6 січня 2009 отримав статус «Assistant» (дозволяє відкочувати редагування і видаляти сторінки), 5 березня 2009 став адміністратором[3].

Якийсь час активно адміністрував проект, але 2 вересня 2009 попросив зняти з себе статус адміністратора і залишити лише прапор Assistant. 8 березня 2010 знову став адміністратором. 29 лютого 2012 отримав прапор бюрократа.

Написав велику кількість статей, працював з CSS і JS, зробив понад 7 000 редагувань. На даний момент, як і всі інші користувачи вікі, малоактивний, але все ж робить деякі редагування.

Aion Wiki Редагувати

31 серпня 2009 став правити на Aion Wiki, внесок знову почав з шаблонів[4]. Вже 2 вересня 2009 отримав прапор адміністратора[5], почав писати і доповнювати статті, створювати шаблони і сторінки проекту. Спочатку правил нерегулярно, з деякими перервами, але починаючи з квітня 2010 став з'являтися щодня.

19 лютого 2011 став бюрократом. Активно править, зробив кілька десятків тисяч редагувань.

Вікі-«кар'єра» Редагувати

27 березня 2012 Rappy 4187 став членом команди VSTF[6]. Після цього почав активно брати участь у боротьбі з вандалізмом. Став приймати запити інших користувачів на VSTF Wiki[7].

Вже через кілька місяців, 30 липня 2012, VSTF перетворився в співробітника Фендом, отримав прапори Utility і Wikia Staff. Незважаючи на це, продовжив працювати з запитами на VSTF Wiki; тепер він закриває вандальні проекти, які відстежують VSTF і рядові користувачи. Допомагає іншим користувачам на Community Central[8].

Цікаві факти Редагувати

  • Rappy 4187 — відомий автор ряду скриптів, які активно використовуються на багатьох вікі-проектах. Наприклад, скрипт, який додає користувачам додаткові таблички зі «статусами» в профайл, був написаний саме їм, а після введення перевірки JS — він переписав код, кардинально змінивши принцип його роботи, дозволивши додавати нові таблички без перевірки[9].
  • 14 травня 2016 року був звинувачений у «руйнівних редагування» JS файлів проектів.[10]
  • Має акаунт в Steam.[11]

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі