FANDOM

Project.png

Project — простір імен, у якому зберігаються різні сторінки, які не є статтями, але безпосередньо пов'язані із вікі-проектом.

Опис і особливості Редагувати

На кожній вікі статті з цього простору імен мають свій унікальний префікс, повністю копіює назва проекту. Наприклад, на Вікі про вікі сторінки Project починаються з «Вікі про вікі:», а на One Piece Wiki — «One Piece Wiki:».

Як правило, в цьому просторі розташовуються різні локальні правила вікі, керівництва по роботі з редагуванням, поради, сторінки спільноти та інше. Сторінки Project виглядають як звичайні статті проекту і мають практично ті ж властивості. Зазвичай такі сторінки правлять і створюють тільки адміністратори проекту, проте редагування цих сторінок звичайними користувачами і анонімами технічно не заборонено.

Деякі подібні сторінки створюються ботом Default відразу після створення проекту, це:

Зауваження: Вище наведено посилання на однойменні сторінки порталу Project на нашій вікі. Важливо відзначити, що текст деяких із них був змінений і не відповідає початковому, який додається ботом.

Мережа Вікії

Випадкова вікі