FANDOM

Poweruser (дослівно Сильний користувач чи навіть Потужний користувач) — загальний статус на Фендому, який автоматично отримують деякі зареєстровані користувачі.

З'явився в березні 2015 року.

Опис Редагувати

Технічно прапор Poweruser нічого не дає. Його неможливо ані видати, ані зняти вручну. Його можна знайти на сторінці Спеціальна:ListGroupRights, але на відміну від інших загальних статусів, він вказується:

Poweruser 01

Poweruser у списку користувачів вікі

  • В журналі змін прав. Там статус згадується практично у всіх записах щодо зміни прапорів користувачів, хоча дата автоматичного отримання його самого не вказується.
  • При управлінні правами користувача (тільки у бюрократів), так як на цій службової сторінці також зазначаються записи журналу.
  • На сторінці ListUsers. У всіх користувачів-poweruser прапор вказаний в розділі «Статус». У верхній навігації він, в той же час, відсутній.

Статус використовується для збору статистики про те, як саме активні користувачі використовують розширення Фендом. Зібрана статистика, за заявами розробників, дозволяє краще пристосовувати нові розширення під потреби учасників. Як саме збирається статистика, і як вона впливає на розробку розширень, ні разу не уточнювалося.

Невідомий також точний алгоритм присвоєння даного статусу. В основному його отримують активні користувачі, які зробили на Фендом хоча б кілька правок.

Цікаво, що на одних вікі користувач може мати статус poweruser, а на інших — не мати.

Див. також Редагувати

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі