FANDOM

Phalanx MediaWiki extension UI.png

Користувальницький інтерфейс (форк)

Phalanx — розширення MediaWiki, є спеціальним механізмом контролю вмісту Фендом і включає в себе безліч інших розширень, доступних на Фендом. Незважаючи на те, що було написано спеціально для Фендом, на даний момент доступний форк, заснований на версії r57731 оригінального розширення.

Функціонал Редагувати

Користувачі, що володіють глобальними правами, можуть управляти фільтрами на сторінці w:c:community:Special:Phalanx/Special:Phalanx. Фільтри можуть спрацьовувати на певні тригери, наприклад, створення вікі або на певний вміст сторінки, самі фільтри, як і у випадку з фільтрами зловживань, підтримують регулярні вирази. Фільтри Phalanx використовуються для запобігання спаму і інших неприємних явищ, при виявленні збігів відбувається блокування користувача. Існує також можливість створення фільтрів, що працюють з електронною поштою. Переглянути статистику роботи розширення можна на сторінці w:c:community:Special:PhalanxStats/Special:PhalanxStats.

Безпека Редагувати

Всі дії з фільтрами записуються в приватний журнал, доступний користувачам з прапором phalanx, а це групи користувачів: VSTF, помічники і співробітники Фендом, зміни фільтрів, що працюють з електронною поштою, записуються в окремий журнал і вимагають окремого прапора phalanxemailblock, доступного тільки співробітникам Фендом. Трійка цих груп також володіє імунітетом до дій Phalanx.

Мережа Вікії

Випадкова вікі