FANDOM

Monobook.png

Monobook — був попередньою темою оформлення за замовчуванням на сайтах Фонду Вікімедіа, він був створений на MediaWiki в період між 2002 і 2003. На даний момент є додатковим скіном для вікі-проектів на Фендом. Може підключається зареєстрованим користувачем в Налаштуваннях.

Зовнішній вигляд Редагувати

Зліва знаходиться меню і логотип. В меню також входять Пошук і Інструменти. Праворуч і по центру розташована вся інформація, яка опублікована в статті. Кнопки «Правити», «Історія» і т. п. розташовані вгорі, праворуч, над статтею у вигляді білих прямокутників. Ліворуч, над статтею, також є кнопка «Обговорення», де можна подивитися обговорення/коментарі до статті.

Загальні налаштування Редагувати

За загальні для всіх налаштування Monobook виступають повідомлення MediaWiki:Monobook.js і MediaWiki:Monobook.css, їх редагування можливо тільки адміністраторами. Кожен користувач може зробити свої індивідуальні установки скіна, відредагувавши файли monobook, розташовані в його особистому просторі, їх адресу Спеціальна:Mypage/monobook.js і Спеціальна:Mypage/monobook.css відповідно.

См. також Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі