FANDOM

Це стаття про простір імен MediaWiki. Якщо ви шукали статтю про однойменний вікі-движок, див. тут.

MediaWiki message

MediaWiki — технічний простір імен на вікісайтах, сторінки якого відповідають за повідомлення однойменного движка. Працювати зі сторінками цього простору вміють далеко не всі користувачі; тих, хто добре на них знається, зазвичай називають техніками.

Опис і особливості Редагувати

Всі сторінки MediaWiki доступні для редагування тільки адміністраторам проекту, звичайні користувачі їх правити не можуть ні за яких обставин. Найчастіше в цьому просторі імен можуть міститися наступні типи сторінок:

  • Файли CSS і JS, загальні для всіх користувачів вікі. Ці файли розташовуються на сторінках MediaWiki:Common.js (JS для всіх скінів), MediaWiki:Common.css (CSS для всіх скінів), MediaWiki:Wikia.js (JS для скіна Wikia), MediaWiki:Wikia.css (CSS для скіна Wikia), MediaWiki:Monobook.js (JS для скіна Monobook, MediaWiki:Monobook.css (CSS для скіна Monobook). Для деяких скриптів іноді може бути виділена окрема сторінка або підсторінка.
  • повідомлення движка, які відповідають за те, як будуть іменуватися деякі опції на різних сторінках проекту. Наприклад, за назву кнопки «Правити» відповідає сторінка MediaWiki:Edit (тобто, якщо на цієї сторінці «правити» замінити на «редагувати», назва кнопки у всіх статтях буде автоматично змінено).
  • різні списки типу MediaWiki:Emoticons (сховище смайликів для чату).
  • раніше були доступні коди, переміщені на віки з допомогою тега verbatim. Наприклад, сторінка MediaWiki:Widgets SocSeti на нашій вікі містить в собі код додавання кнопок соціальних мереж. При наявності такої сторінки, щоб додати в статтю кнопки, досить поставити <verbatim>Widgets SocSeti</verbatim>. В даний момент ця можливість відключена.

Сторінки цього простору імен можна редагувати тільки в режимі вихідного коду. Виняток становить сторінка MediaWiki:Wikia.css, для редагування якої передбачено спеціальний редактор.

Цікаві фактиРедагувати

  • На Dev Wiki будь-який користувач може правити MediaWiki сторінки.

См. також Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі