FANDOM

Lumi Ritari — учасник російськомовної Фендом, адміністратор Військова Техніка Вікі і Арезиста вікі.

ВікібіографіяРедагувати

Створює обліковий запис через Конкурси Арезисты вікі 22 червня 2013 року[1]. В той же день почав правити і на інших вікі-проектах.

Арезиста вікіРедагувати

Приєднується до вікі 22 червня 2013 року. Активно править з першого ж дня, показує себе досить непоганим редактором. Починає створювати статті, швидко вливається в життя вікі. Незабаром засновник вікі Keisser присвоює Lumi Ritari'у права бюрократа. З тих пір учасник так само активно править і створює статті. Один з найактивніших вкладників на википроекте. На вікі більше 3000 правок.

Військова Техніка ВікіРедагувати

Приєднався до вікі 31 серпня 2013 року, у день створення вікі учасником Specter 01. Відразу ж отримав статус адміністратора і почав проявляти активність. Творець досить великої кількості статей різного розміру і якості. В основному, виконує обов'язки адміністратора-«социала». На вікі близько 600 поправок.

Террария вікіРедагувати

Приєднався до вікі 1 жовтня 2013 року. Активність не найвища, в основному, правки стосуються категоризації або проходять в обговореннях. На вікі близько 100 правок.

Інші вікіРедагувати

У користувача є також, крім перерахованого вище, правки на Конкурсах Арезисти Вікі, Викии Вікі (близько 50-ти поправок), Нова Арезиста Вікі (приблизно 100 правок), а також і на деяких інших проектах.

ОВТ - озброєння та військова технікаРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Журнал реєстрації учасників

Мережа Вікії

Випадкова вікі