FANDOM

Lua-logo.png

Lua (лу́а, с порт. — «луна») — скриптова мова програмування, розроблена у підрозділі Tecgraf. Інтерпретатор мови є вільно поширюваним, з відкритими вихідними текстами на мові Сі. У движку MediaWiki версію Lua 5.1 можна підключити за допомогою розширення Scribunto.

Був підключений на всіх вікі-проектах 13 червня 2014 року, до цього деякий час використовувався лише на деяких проектах в рамках тестування.

Особливості використання Lua на Фендому Редагувати

На відміну від JS і CSS, скрипти на Lua може редагувати кожен учасник[1]. Для цього необхідно створити сторінку Module:НазваМодуля з необхідним кодом. Під час роботи вам може допомогти консоль налагодження[2] — особлива функція редактора Lua.

Після написання скрипта його необхідно вставити на сторінку, для цього потрібно використовувати наступну конструкцію: {{#invoke:НазваМодуля|функція|…}}.
Зауваження: не слід вбудовувати скрипти таким чином прямо на сторінку, потрібно створити окремий шаблон і використовувати скрипт через нього, тим не менш вбудовування скрипта безпосередньо не забороняється.

ІмпортРедагувати

Скрипти на Lua можна безпосередньо імпортувати з Dev Wiki. Для цього потрібно записати на сторінку наступний код:

return require("Dev:ModuleName")

Тобто, якщо ви хочете імпортувати на свою вікі Модуль:Quote, то вам буде потрібно записати на сторінку це:

return require("Dev:Quote")

ПосиланняРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Тим не менш сторінку з кодом можна захистити від редагування, як і будь-яку іншу.
  2. Debug console

Мережа Вікії

Випадкова вікі