FANDOM

Kirkburn (справжнє ім'я Джордж Прібул) — співробітник Фендом і її активний користувач. На даний момент виконує роль члена підтримки спільноти, раніше був менеджером з продажу.

Проживає у Великобританії, у місті Брістоль.

Участь на вікі Редагувати

WoWWiki (-en) Редагувати

Kirkburn почав правити на WoWWiki ще до того, як проект переїхав на Wikia. Першу правку зробив 20 травня 2006 року в статті «Patch 1.11.0»[1]. 23 травня 2006 написав першу статтю — «ClearFont»[2], яка виявилася дуже короткою і в підсумку була перенеса в його особистий простір[3]. Наступні редагування користувача були вже більш серйозними і корисними.

29 серпня 2006 Kirkburn отримав на вікі статус адміністратора[4], 16 березня 2007 став бюрократом. 2 травня 2007 WoWWiki стала частиною Wikia, після чого Kirkburn'вдалося стати одним із співробітників Фендом і отримати прапор Wikia Staff.

Користувач продовжив активну редагування проекту з новим статусом і обов'язками. 20 жовтня 2008 запропонував перенести вікі на стандартний домен wowwiki.wikia.com (у даного проекту все життя був унікальний домен, невластивий для інших проектів Фендом), що викликало різке обурення з боку інших користувачів[5]. У жовтні 2010 став користувачом нового конфлікту, після якого частина користувачів перейшла на нову версію WoWWiki на незалежному сервері[6]. По закінченню конфлікту різко перестав вносити активний внесок у проект. Зараз з'являється вкрай рідко, фактично неактивний. У загальній складності зробив на проекті більше 30 000 редагувань.

Arrested Development Wiki Редагувати

14 грудня 2011 приєднався до Arrested Development Wiki, першої правкою створив власний профайл[7]. 16 грудня приступив до редагування статей. Спочатку, в основному, займався чищенням, виправленнями і стилістичними редагуваннями, але пізніше написав кілька статей.

7 лютого 2012 адміністратор (і теж співробітник Фендом) Ohmyn0 присвоїв Kirkburn статуси адміністратора та бюрократа з коментарем «he's a good guy.» (укр. Він хороший хлопець)[8]. Довгий час користувач правил на цій вікі досить активно (але не щодня). Також займався дрібними редагуваннями, для виконання яких інші користувачи зазвичай вдаються до botам, використовуючи AutoWikiBrowser прямо для свого облікового запису. В кінці січня 2014 його активність на вікі знизилася, і зараз він з'являється на ній рідко.

Community Central Редагувати

19 червня 2007 став користувачом англійської центральної вікі. Весь 2007 рік здебільшого просто редагував профайл і сторінки в особистому просторі. У квітні 2008 почав займатися створенням і доповненням довідкових статей. У 2009 на Фендом вже з'явилося досить багато користувачів, і Kirkburn став відповідати на їхні запитання на форумі. Мав періоди як високої, так і низької активності.

Останнім часом досить часто з'являється на вікі і править там практично щодня, зробив понад 6 000 редагувань.

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі