FANDOM

Keisser — активний користувач і засновник Арезиста Вики.

Початок на вікіРедагувати

Вперше дізнався про вікі в 2010, випадково потрапивши на Call of Duty Wiki. До 2012 року брав участь там тільки як читач, однак одного разу вніс анонімну правку. Трохи пізніше знайшов невiкiйный проект Луркоморье, однак не вносив правок. Пізніше вікі поступово забулися, однак іноді учасник все ж звертався до Call of Duty і World of Tanks Wiki за інформацією.

"Нова ера" Кайзера на вікіРедагувати

У 2011 році знайшов кнопку "Створити Вікі". Однак з-за свого віку не міг зареєструватися. Обман і подання більш дорослим вважає нечесним вчинком, так і ідея для вікі — вигадана всесвіт — була ще дуже сирий. Остаточно Кайзер зареєструвався лише в 2013 році, 27 березня. У той же день була створена Арезиста Вікі. Фактично, i реєструвався заради створення Арезiста Вiкi.

Розвиток своєї вікіРедагувати

В перший же день було написано 8 статей, і Кайзер почав не без хвастощів демонструвати Вікі друзям. Проте вона викликала байдужу реакцію, а місцями — заздрість. Коли на Арезiста вікі набралося 80 статей, його друг (нік — Gensek_ULAN) вирішив створити свою вікі (швидше за все, із заздрощів), однак РСР Вікі зазнала краху. Тим часом Кайзер безрезультатно, проте з надією чекав учасників. Після появи банера, 12 червня 2013 на Вікі прийшов перший зацікавлений учасник — CrepeerTheBest. А зовсім скоро прийшов ще один зацікавлений учасник — Tankist. Пізніше CrepeerTheBest зміг залучити двох нових учасників на Вікі — Пірата і Спектеа, які також не мало допомогли Вікі. Хоча вони зараз рідко редагують оскільки у них також багато справ з Військова Техніка вікі. Зараз вони вчотирьох дружно працюють і ведуть Арезиста Вікі в світле майбутнє.

Участь на інших вікіРедагувати

Keisser має права модератора чату на Військової Техніки вікі, де зробив близько 50-ти поправок. Зробив також кілька правок на Galaxy On Fire Wiki, Викии Вікі та більше сотні на Вікі Спільноти.

Мережа Вікії

Випадкова вікі