FANDOM

Jenburton (Джен Бертон) — віце-президент компанії Wikia Inc, проживає в Сан-Франциско.

Участь на вікі Редагувати

Jenburton приєдналася до Фендом 26 липня 2011, в той же день стала співробітником Фендом[1]. Стала активно допомагати користувачам на Community Central. 23 серпня 2011 отримала прапор Utility. Вже 1 вересня 2011 з простого співробітника перетворилася на віце-президента компанії.

Поза Community Central практично не вносить ніякого активного вкладу. Кілька редагувань зробила на Dunderpedia: The Office Wiki[2], San Francisco Wiki[3], IP & The Internet Wiki[4] та інших проектах.

Цікаві факти Редагувати

  • За власними словами, Джен у вільний час можна зустріти на вулицях Сан-Франциско разом з її собакою на ім'я Фалкор. Для цієї собаки був навіть створений спеціальний сайт.
  • Одного разу (а саме 6 жовтня 2011) Джен отримала бан в чаті Community Central від тодішнього адміністратора Godisme, залишив такий коментар: Sorry Jen, you are flooding (укр. Вибач, Джен, але ти флудіш). Буквально через кілька хвилин стаффер розблокувала саму себе.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі