FANDOM

InfoboxBuilder (дослівно: Будівельник інфобоксів) — інструмент для швидкого створення модульних інфобоксів.

Знайти InfoboxBuilder можна на однойменній службової сторінціСпеціальна:InfoboxBuilder, або під час створення шаблону, якщо задати йому тип «Інфобокси».

Представляє з себе сторінку, що нагадує мобільний скін з модульним інфобоксом по центру і поруч інструментів праворуч. Для створення інфобокса необхідно вибрати елементи з доступних і, при необхідності, перетягнути їх, виставивши в потрібному порядку, після цього ви можете продовжити редагування вихідному коді або відразу зберегти результат.

Елементи для вставки Редагувати

InfoboxBuilder

Інтерфейс творця

На даний момент доступні всього 4 найпоширеніших елемента, з яких запропоновано скласти інфобокс:

  • «Назва» — за замовчуванням стоїть в самому верху й виводить назву статті, якщо параметр не буде заповнений.
  • «Зображення» — за замовчуванням розміщений під блоком із назвою. Для того, щоб вставити зображення, необхідно заповнити параметр за типом InfoboxBuilder.png без будь-яких дужок або префікса "файл:", так як зображення автоматично стиснеться чи розтягнеться до 270px.
  • «Рядок» — за замовчуванням два рядки стоять під зображенням. Можуть мати будь-які параметри.
  • «Заголовок розділу» — за промовчанням. Зазвичай заголовками групують рядка інфобоксів, через редактор задати йому додаткового функціоналу не можна.

У правому нижньому кутку знаходиться знак двох квадратний дужок [ ], що дозволяє перейти в режим редагування вихідного коду, якщо вам некомфортно використовувати InfoboxBuilder або вам необхідний функціонал, якого немає у списку швидкої вставки. Перейшовши у вихідний код, повернутися назад вже не вийде. Цією сторінкою можна користуватись лише для створення інфобоксів, але не для редагування.

Мережа Вікії

Випадкова вікі