FANDOM

Gurgate — активний користувач Фендом, співробітник компанії. Відповідає за японський портал і працює переважно на япономовніх проектах.

Проживає в Токіо, в Японії.

Біографія Редагувати

コミュニティセントラルダークソウル (Японська Центральна вікі) Редагувати

Gurgate почав свій внесок на Фендом 1 травня 2012, коли приєднався до япономовній Вікі Спільноти. Першу правку здійснив, створивши собі профайл[1]. Спочатку був малоактивний і, в основному, займався власним профайлом, а також іноді з'являвся на форумі. Однак, у вересні 2013 він почав активно працювати, ставши переводити інформаційні блоги з англійської центральної вікі на японську мову. Також він став займатися написанням і доповненням довідкових сторінок. 25 жовтня 2013 став співробітником Wikia Inc і отримав глобальний статус Wikia Staff[2]. 21 травня 2014 CzechOut також присвоїв Gurgate'у прапор Utility, так як останнім був необхідний доступ до ВікіЛабораторії.

Після становлення співробітником він став ще активніше редагувати на японській центральній вікі і інших японських проектах. На даний момент він як і раніше регулярно з'являється на центральній вікі, є на ній найактивнішим користувачом, зробив там кілька тисяч редагувань і пише блоги та довідкові статті. У нього також є один колега — Tommy6, який є помічником Фендом.

The Elder Scrolls Wiki (-ja) Редагувати

1 травня 2012 року заснував японську версію The Elder Scrolls Wiki[3]. Відразу освоївся і почав займатися розвитком проекту. Перший час, в основному, створював шаблони, однак через кілька днів почав писати статті. Першу статтю написав 7 травня 2012, їй стала стаття «Bethesda Softworks»[4]. Більша частина статей, які він написав (і пише зараз), була переведена з англомовної версії проекту.

Зараз Gurgate продовжує вносити активний внесок на своєму проекті і часто пише статті. На жаль, крім нього, на вікі поки що немає інших постійних користувачів.

Інші проекти Редагувати

Також Gurgate є користувачом багатьох інших вікі на японській мові. Наприклад, він зробив досить багато редагувань на ダークソウルウィキ (Dark Souls Wiki)[5] ソニックウィキア (Sonic Wiki)[6].

Також він іноді править на англійській Community Central[7], де здебільшого проставляє інтервікі.

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі