FANDOM

Crystal Clear action run.png

Global Bot (укр. Глобальний бот; трансл. Глобал бот) — глобальний статус бота на Фендом. У журналах позначається як bot-global.

Всього на Фендом близько 15 постійних глобальних ботів, проте періодично створюються різні тестові. Такий прапор можуть отримати тільки боти співробітників Фендом, помічників і VSTF.

Права Редагувати

В цілому, Global Bot — це той же бот, але має права бота на всьому хостингу Wikia. Тим не менш, права бота лише часткові, так як цей прапор дає тільки права welcomeexempt, autopatrol та bot , тоді як у звичайного бота є і ряд інших прав, втім зазвичай глобальним ботам видаються розширені права: Wikia Staff і т. п.

Список основних ботів і їх завдання Редагувати

  • WikiaBot — створює стіни обговорення користувачів.
  • Wikia — відправляє автоматичні привітання анонімам і новим користувачам на стіну обговорення, створену WikiaBot, створює сторінки користувачів, а також іноді виконує деякі інші дії.
  • CreateWiki script — створює головну сторінку, а також файли, на місці яких адміністратор може завантажити логотип і фавікон.
  • VSTF Bot — бот VSTF, в даний момент не використовується.
  • Userpage Bot — автоматично створює профайли співробітників Фендом і VSTF на тих вікі, на яких вони роблять редагування.
  • Default — створює загальні сторінки MediaWiki, шаблони і сторінки довідки (такі як, наприклад, Шаблон:Stub).
  • Wikia Video Library — використовується співробітниками на VideoWiki, коли вони завантажують відео від своїх партнерів.
  • QATestsStaff — використовується співробітниками для створення тестових вікі.
  • QATestsBot — останнім часом не використовується взагалі. Раніше перейменовував коментарі до перейменованим блогів та сторінок, а також створював сторінку «Блог: Recent posts» і виконував ряд інших дій.
  • URL — бот VSTF Sactage, використовується на англомовних вікі-проектах для виконання звичайної рутинної роботи.
  • QAautomationBot, Underscore QA automation Bot, ĄęśNonLatinQAautomationBot, CristinaGlobalBot — боти невідомого призначення; можливо, вони є просто тестовими.
  • Wildtech — бот помічника Wildream. Виконує різні завдання для Помічників, VSTF і співробітників Фендом (виявлення спаму, управління перевірками і глобальними блокуваннями користувачів тощо)

Мережа Вікії

Випадкова вікі