FANDOM

Вхід через f

Facebook Connect user — загальний статус на Фендом, яким раніше володіли користувачі, синхронізувавші свій обліковий запис до облікового запису в соціальній мережі Facebook.

У 2015 році подібний статус зник, хоча синхронізація з Facebook і не була скасована.

Права Редагувати

Даний статус давав повний зв'язок аккаунта на Wikia з аккаунтом на Facebook і додавав можливість обміну з стрічкою Facebook, яку пізніше можна було відключити в налаштуваннях. У Спеціальна:ListGroupRights у цього статусу було зазначено лише одне технічне право — facebook-user.

Як стати Facebook Connect user Редагувати

При реєстрації вгорі екрана була синя кнопка «Facebook Connect», клікніть по ній. Потім відкривалося вікно Facebook, в якому треба було увійти в свій аккаунт у соціальній мережі і підтвердити синхронізацію з Wikia.

Далі потрібно пройти звичайну процедуру реєстрації — вказати пароль і нікнейм (email, дату народження і CAPTCHA вводити вже не треба було, Facebook робив це за користувача). Якщо користувач вже мав аккаунт на Фендом, він все одно міг стати Facebook Connect user, якщо б у Спеціальна:Preferences у розділі «Facebook Connect» виконав синхронізацію.

Мережа Вікії

Випадкова вікі