FANDOM

FRAER — досить активний учасник російськомовного порталу Фендом, адмініструє багато проектів. На українському порталі має внесок значно менший, здебільшого на українській S.T.A.L.K.E.R. Wiki, де він теж вже давно працює адміном.

БіографіяРедагувати

FRAER зареєструвався на Фендому 30 жовтня 2012, а саме — на російськомовній S.T.A.L.K.E.R. Wiki. Трохи пізніше, десь через два тижні, FRAER потрапляє на україномовну S.T.A.L.K.E.R. Wiki, де починає активно працювати, перекладаючи статті з російської вікі та додаючи дещо у вже існуючі. Тут він невдовзі за активну роботу отримує статус адміністратора, і вперше випробовує адмінські можливості.

З часом, FRAER приєднується і до інших вікі, здебільшого російськомовних, де теж веде роботу і отримує статуси адміністратора. На початку весни 2013 FRAER приймає участь у розробці нового дизайну для S.T.A.L.K.E.R. Wiki, зокрема робить особливе навігаційне меню, яке потім було використано і на російській вікі. Однак, його активність на українському порталі починає знижуватись, і в кінці кінців обмежується усього кількома редагуваннями на день. Проте активність на російському порталі залишається високою, і FRAER займається «підніманням» кількох неактивних вікі.

Вже влітку FRAER приєднується до Вікі про Вікі, проте не робить тут особливих редагувань, здебільшого підправляючи граматичні помилки. Також робить незначний внесок у Counter-Strike Wiki, переклавши кілька статей з російської вікі.

На даний момент активність FRAER'а є високою на російськомовному порталі, але на українських вікі він редагує досить рідко. Проте, постійно слідкує за українською S.T.A.L.K.E.R. Wiki, перевіряючи нові редагування та зрідка пишучи статі.

Також він зробив підтримку міжмовних посилань на сестринську французьку S.T.A.L.K.E.R. Wiki, зробив варіанти ліцензій у MediaWiki:Licenses, атож будучі фактично єдиним активним адміністратором взаємодіє з користувачами, як то на прохання користувачів блокує їхні твінки чи видаляє сміттєві зображення, робить це без жодних нарікань, отож є взірцем неконфліктного адміністратора.

ГалереяРедагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі