FANDOM

Emailconfirmed (укр. Підтверджений по е-мейлу) — загальний статус на Фендом, який за замовчуванням мають користувачі, привязавшие свій аккаунт електронної пошти.

Переваги Emailconfirmed Редагувати

  • Отримання розсилки листів від Фендом на своїй е-мейл (опція надсилає сповіщення про нові редагування та повідомленнях, що може бути корисним на великих проектах);
  • Можливість за допомогою електронної пошти відновити загублений пароль;
  • У минулому також присутня можливість користуватися інструментом EmailUser, пізніше сам інструмент видалили.

Як стати Emailconfirmed Редагувати

Статус Emailconfirmed можна отримати одразу після реєстрації, для цього треба заповнити параметр «Електронна пошта» і ввести туди власну адресу е-пошти у форматі «название_ящика@сайт.домен».

Після реєстрації на ваш е-мейл надійде лист, в якому ви повинні будете підтвердити факт реєстрації. Якщо лист не прийшов, спробуйте трохи почекати, або створіть новий обліковий запис. Без підтвердження е-мейла система, як правило, не приймає аккаунт, тобто Emailconfirmed є практично всі зареєстровані користувачі Фендом.

Однак, згодом користувач зможе все-таки «зняти з себе цей статус: для цього потрібно зайти в Special:Preferences, змінити старий е-мейл на новий (або будь неіснуючий) і при цьому не реагувати на лист з автопідтвердженням — таким чином, система перестане вважати користувача Emailconfirmed, хоча його діяльності на Фендом це ніяк не завадить.

Налаштування Редагувати

В налаштуваннях (Special:Preferences) є можливість налаштовувати розсилку листів по електронній пошті. Для цього треба перейти в розділ «Електронна пошта».

У першому підрозділі зазначено ваш поточний е-мейл, при бажанні ви можете його змінити. Подальші опції відповідають за те, у яких випадках вам будуть приходити листи. Якщо ви хочете, щоб вам взагалі нічого не приходило, поставте галочку поруч із «Відписатися від усіх розсилок з Фендом».

Мережа Вікії

Випадкова вікі