FANDOM

EmailUser

EmailUser — раніше присутній на Фендом інструмент, що дозволяв написати лист іншому користувачу.

В лютому 2014 був вилучений з-за того, що їм користувалося занадто мало конструктивних користувачів, зате інструмент був популярний серед спамєрів. Тепер при спробі переходу на сторінку Special:EmailUser, де і розташовувався інструмент, завжди з'являється повідомлення з текстом «Ви не можете надсилати електронні листи іншим користувачам цієї вікі».

Опис Редагувати

Для відправки листа користувач повинен був перейти на сторінку Special:EmailUser і ввести в спеціальне вікно нікнейм одержувача, натиснувши кнопку Надіслати. Насправді, можна було і не проходити це вікно, а відразу ж ввести в адресний рядок /wiki/Special:EmailUser/Нікнейм_одержувача. Відкривалася форма створення листа, в ній потрібно було вказати тему (за замовчуванням стояло «Назва проекту — Лист від Нікнейм одержувача») і ввести саме повідомлення.

Кількість символів у повідомленні було не обмежена, але вікі-розмітку або HTML там було використовувати не можна. Для збереження потрібно було натиснути Надіслати, при бажанні можна було також поставити галочку поруч із «Надіслати мені копію цього листа.». Лист приходило одержувачу на його електронну адресу, вказану їм у налаштуваннях.

Вживання Редагувати

За допомогою EmailUser можна було дуже легко дізнатися, який електронну адресу має інший користувач, а також повідомити йому яку-небудь інформацію, яку не можна викладати на загальний огляд. Також досить часто EmailUser застосовували до глобально заблокованим, якщо хотіли що-небудь повідомити їм до закінчення блокування (або ж навпаки, якщо глобально заблокований сам хотів щось сказати іншим користувачам).

Яким користувачам було не можна написати через EmailUser Редагувати

  • Користувачам, які не мають статусу Emailconfirmed (з'являлася табличка «Цей користувач не вказав дійсну адресу електронної пошти.»)
  • Незареєстрованим користувачам (з'являлася табличка «Неіснуюче або помилкове ім'я користувача-одержувача.»)

Які користувачі не могли писати листи через EmailUser Редагувати

Галерея Редагувати