FANDOM

Bond

Типу я... :)

Інформація про користувача Doctor UKR запозичена з його власної користувацької сторінки на проекті Всесвіт риболовлі.

Про себе Редагувати

Молодий, ініціативний чоловік в самому розквіті сил і духовних цінностей. Пишаюся своєю країною і вважаю її найкращою державою у світі. Сподіваюся на те, що в нашій країні налагодиться геополітична ситуація і обстановка знову стане спокійною.

Робота Редагувати

Закінчив медичний інститут під чуйним керівництвом старшого наукового співробітника Міхайленко Василя Геннадійовича, в даний момент працюю лікарем-хірургом у державній обласній клінічній лікарні ім. Мечникова.

В майбутньому планую стати завідувачем кафедри в своєму університеті, або ж поїхати в Київ.

Я захоплююся риболовлею з самого дитинства. В будь-який час року я виїжджаю на риболовлю, але намагаюся рибалити в рідному районі. Всю спійману рибу я випускаю на волю, я не люблю її їсти, а продаж риби, на мій погляд, прирівнюється до продажу людей. Рибалка повинна приносити задоволення, а не страждання.

Епілог Редагувати

На цьому, думаю, можна закінчити. Я не збираюся на цьому зупинятися, але і доповнювати поки нічого не хочу. Всім дякую за увагу!

Слава Україні! Героям Слава!

На ФендомуРедагувати

  • Як пише сам Доктор, на Фендом потрапив випадково, коли влітку-2015 в інтернеті шукав матеріали про риболовлю українською, і, що чомусь не дивно, не знайшов. Вирішив зробити власний проект.
  • Перше редагування головної сторінки Всесвіт риболовлі датоване 14 жовтня 2015 року.

АватарРедагувати

  • Перший аватар являв собою відомий малюнок — портрет в профіль отамана Івана Сірка.
  • Другий аватар являв собою той самий портрет Івана Сірка, тільки в анфас.
  • Третій аватар являв собою зображення невідомого лікаря з українським тризубом.
    • Неодноразово змінювався, але в результаті технічного збою повертався до першої версії.
  • Четвертий аватар являв собою фотографію невідомого лікаря.
  • П'ятий аватар являє собою фотографію ірландського драматурга Шона О'Кейсі.

Мережа Вікії

Випадкова вікі