FANDOM

Brandon Rhea — активний користувач Фендом. Має глобальний статус «Wikia Staff».

Біографія Редагувати

Wookieepedia Редагувати

Brandon Rhea приєднався до англомовної Вукіпедії 28 березня 2006 року, першої правкою створив свій профайл[1]. У цей день, зробив близько 10 редагувань, і більшість з них були зроблені тільки у своєму профайлі. У 2006 році виявляв низьку активність, і протягом цього року редагування були здійснені в березні, квітні, травні, серпні, вересні та грудні. Але в основному всі вони були зроблені на сторінках обговорення. У 2007 році зробив близько 10 поправок, і всі ці редагування були здійснені на сторінці обговорення і на форумі. У 2008 році редагування були здійснені в березні, червні, липні та вересні, і 3 червня створив свою першу статтю «Propaganda Dissemination Section»[2].

В 2009 році у нього стала проявлятися активність (особливо в другій половині цього року), де робить більше сотні редагувань. Таку активність повторив і в 2010 році, але у 2011 році зробив менше 50 редагувань. У 2012 році активність проявляв з квітня по серпень, але в основному займався листуванням з користувачами.

У лютому 2013 року, Brandon Rhea після отримання глобального статусу глобально змінює свій профайл, і також змінює профайл у трьох колишніх співробітників, і протягом цього року робив редагування в основному на форумі. У 2014 році зробив більше 5 000 редагувань і створив безліч статей, таку активність повторив і в 2015 році.

На даний момент проявляє високу активність і зробив близько 15 000 редагувань.

Star Wars Fanon Редагувати

Brandon Rhea приєднався до проекту 24 серпня 2006 року, першої правкою створивши статтю «Ussej Padric Bac»[3], в цей день зробив ще дві редагування в цій ж статті. Після цього, на недовгий час не робить редагування на кілька місяців. Починаючи з 9 грудня став активно вносити внесок. У 2007 році зробив більше 5 000 редагувань, і створив кілька статей. 1 вересня 2007 року Brandon Rhea отримав статус адміністратора.

Протягом 2008 року здійснив понад 10 000 редагувань. 14 липня 2008 року Brandon Rhea отримав статус бюрократа. У 2009 році зробив таку ж велику кількість редагувань, і 14 липня отримує статус перевіряючого IP.

На даний момент проявляє високу активність та зробив понад 65 000 редагувань.

Community Central Редагувати

Brandon Rhea Співробітник

Заголовок Brandon'а Rhea на сторінці співробітників на центральній вікі

Brandon Rhea приєднався до центральної вікі 30 березня 2006 року, а першу правку зробив на наступний день у своєму профайлі[4]. Наступні редагування стали спостерігатися в 2008 році.

У 2008 році Brandon Rhea займався переважно листуванням з співробітниками Фендому Angela і Sannse. У 2009 році листувався з колишнім співробітником Фендому Uberfuzzy, в жовтні робив редагування на форумі, а в листопаді і грудні писав коментарі до різних блогах користувачів. У 2010 році після отримання глобального статусу, став відповідати на запити надсилаються різними користувачами. У 2012 році, у перші два місяці автоматично надсилав привітальні повідомлення будь-яким користувачам, на початку березня сповістив користувачів про новому форматі запитів на отримання статусу адміністраторів, а в період з жовтня по грудень редагування здійснював на форумі і додаванням коментарів на блогах користувачів. У 2014 та 2015 році велика частина редагувань це були коментарі до різних блогах користувачом.

На даний момент проявляє середню активність, і все зробив більше 7 000 редагувань.

Характеристика Редагувати

Brandon Rhea Профайл

Приклад типового профайлу Brandon'а Rhea

На даний момент Brandon Rhea є грамотним високоактивним користувачом англомовного порталу Фендом. Всього на хостингу він здійснив понад 143 000 редагувань[5].

Brandon Rhea професійно володіє вікі-розміткою, CSS і JS кодами. Профайли оформлені у вигляді шаблону з інформацією про те, що він є співробітником Фендом.

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі