Fandom

Вікія про вікії

Bogdan 96

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Bogdan 96 (також відомий як ZanoBrow[1]) — малоактивний користувач Фендом, засновник Brothers in Arms Wiki. Один час також був адміністратором на Call of Duty Wiki, Mafia Wiki і Вікі Спільноти.

Біографія Редагувати

Call of Duty Wiki Редагувати

Bogdan 96 зареєструвався на Call of Duty Wiki 27 березня 2011 року[2]. Першу правку зробив у той же день в статті «FAL»[3]. Цю правку виправив адміністратор IDDQD, який залишив на стіні Bogdan'а також повідомлення, попросивши його писати англійські літери латиницею, а не кирилицею[4]. Користувач відповів, що «розібрався»[5], і продовжив правити статті. Незабаром він освоївся на віки, і його внесок став постійним. 2 квітня 2011 написав свою першу статтю, їй став стаття «Лі-Енфілд»[6]. Стаття вийшла досить короткою, проте містила инфобокс. У той же день він створив свою першу запис у блозі, яка називалася «Про повернення загиблих персонажів»[7]. Нові статті він спочатку писав нечасто, проте щодня редагував вже написані.

Швидко став повноцінним користувачом спільноти, і 1 червня 2011 Danvintius Bookix за результатами голосування присвоїв йому статус откатчика[8]. 31 серпня 2011 Bogdan 96 був підвищений до адміністратора, однак через рік, 16 серпня 2012, Александр1995 позбавив його статусу. 2 січня 2013 він повернув йому статус з коментарем «На час форуму». На наступний день, 3 січня, Bogdan знову був позбавлений статусу, проте вже 5 січня 2013 знову став адміністратором проекту. Після цього свого прапора він довго не позбавлявся і досить активно правил на віки аж до липня 2013 року, коли різко припинив правити і став неактивним. 26 липня 2013 зробив на вікі останню правку за 2013 рік, вона була здійснена на сторінці «Call of Duty Wiki:Вибори статті місяця»[9]. 22 листопада 2013 IDDQD в черговий раз зняв з нього права адміністратора, і цього разу вже назавжди. 1 лютого 2014 він несподівано повернувся на вікі, залишивши повідомлення на одній зі стін форуму[10]. Ця правка стала його останньою на вікі.

За всю історію свого вкладу на Call of Duty Wiki користувач зробив більш кілька тисяч правок, тричі ставав користувачом місяця», також три рази отримував статус «автора статті місяця» і п'ять разів переміг на конкурсі «Стаття тижня».

Mafia Wiki Редагувати

Bogdan 96 почав правити на Mafia Wiki 23 травня 2012 року. Першою правкою створив шаблон «Персонаж»[11]. Відразу ж став активно створювати на вікі шаблони. 5 червня 2012 написав на вікі першу статтю — «Неможливо відмовитися»[12]. Після цього продовжив писати нові статті. 17 червня 2012 бюрократ Logan150 присвоїв йому статус администратора[13]. Рівно через місяць, 17 липня 2012, Микола Китаєв підвищив Bogdan'а 96 до адміністратора-бюрократа (користувач отримав статус «молодшого боса»). Довгий час Bogdan був дуже активним користувачом проекту, однак до 2013 року його активність помітно знизилася. 14 червня 2013 він видалив вміст свого профайлу, після чого надовго перестав з'являтися на проекті[14]. 25 червня 2013 самостійно зняв з себе всі статуси.

14 квітня 2014 повернувся на вікі і знову почав правити статті. В цей же день Микола Китаєв повернув йому права адміністратора та бюрократа, залишивши в журналі прав наступний коментар: З поверненням, молодший бос Mafia Wiki!». Втім, активність користувача на вікі була високою недовго, і незабаром він знову перестав правити.

Brothers in Arms Wiki Редагувати

9 травня 2011 заснував власний проект під назвою Brothers in Arms Wiki[15]. Першою статтею, яку він написав там, стала стаття «Меттью Бейкер»[16]. Після її написання він продовжив активно правити на вікі і писати там статті. Незабаром до проекту долучилося багато інших користувачів (переважно з Call of Duty Wiki).

Висока активність Bogdan'а тривала аж до 2011 року. До 2012 року вона знизилася: він став робити правки лише зрідка, але все ще відкочував вандалізм і навіть іноді писав статті. У 2013 році він уже не писав статті і став правити ще рідше. 22 червня 2013 зробив на вікі останню правку, откатив правку у статті «Файв-о-Синк»[17]. Після цього він покинув свою вікі і більше ніколи на ній не з'являвся. Відхід сильно позначилася на активності всієї вікі; перший час деякі користувачі ще намагалися відновити її, однак незабаром припинили всі свої спроби.

Вікі Спільноти Редагувати

Зробив на Вікі Спільноти першу правку 10 травня 2011, залишивши повідомлення на сторінці обговорення Kuzur'і (у той час на Вікі Спільноти ще не було стін обговорень)[18]. Особливої активності ніколи не виявляв, час від часу з'являвся на форуме (у тому числі голосував на конкурсі Вікі Місяці). Незважаючи на це, 6 серпня 2012 він отримав на проекті статус адміністратора[19]. Виконував роль «резервного адміністратора», однак практично нічого не робив, лише один раз написав блог про технічне оновлення.

31 липня 2013 зробив на вікі останню правку, після чого перестав правити[20]. 22 листопада 2013 був позбавлений статусу за неактивність.

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Це прізвисько користувач використовував у себе в підписі.
  2. Журнал реєстрації користувачів на Call of Duty Wiki
  3. Перша правка на Call of Duty Wiki
  4. Повідомлення IDDQD на стіні Bogdan'а 96
  5. Відповідь Bogdan'а 96
  6. Лі-Енфілд
  7. Про повернення загиблих персонажів
  8. Журнал прав користувача на Call of Duty Wiki
  9. Остання правка на Call of Duty Wiki за 2013 рік
  10. остання правка на Call of Duty Wiki
  11. Перша правка на Mafia Wiki
  12. Неможливо відмовитися
  13. Журнал прав на Mafia Wiki
  14. Bogdan 96 видаляє вміст свого профайлу на Mafia Wiki
  15. Проект заснований
  16. Меттью Бейкер
  17. Остання правка на Brothers in Arms Wiki
  18. Перша правка на Вікі Співтовариства
  19. Журнал прав користувача на Вікі Спільноти
  20. Останнє редагування Вікі Спільноти

Мережа Вікії

Випадкова вікі