FANDOM

コミュニティーセントラル (ром. Komyunitīsentoraru) — центральна вікі японського порталу.

Історія Редагувати

コミュニティーセントラル був заснований 11 травня 2007 року співробітником Фендом Yukichi[1]. Першим ділом засновник займався створенням довідок, переводячи сторінки з англійської на японську. 12 липня створює головну сторінку[2], а в наступні дні став займатися створенням форуму і сторінок MediaWiki. 1 листопада 2007 року до проекту також приєднується Tommy6[3]. Засновник продовжував робити редагування на проекті до 2009 року, і покидає проект 2010 року, зробивши свою останню правку 7 жовтня[4]. Продовжувати редагування став Tommy6.

1 травня 2012 року до проекту приєднався користувач Gurgate[5]. Спочатку був малоактивний і в основному займався власним профайлом, а також іноді з'являвся на форумі. Однак, у вересні 2013 року він почав активно працювати, ставши переводити інформаційні блоги з англійської центральної вікі на японську мову. Також він став займатися написанням і доповненням довідкових сторінок. 25 жовтня 2013 став співробітником Wikia, Inc. і отримав глобальний статус співробітника Фендом. Після того, як він став співробітником, став ще активніше редагувати на японській центральній вікі і інших японських проектах. На даний момент він як і раніше регулярно з'являється на центральній вікі, є на ній найактивнішим користувачом, зробив там кілька тисяч редагувань і пише блоги та довідкові статті.

Адміністрація Редагувати

На даний момент на проекті 3 адміністратора, тільки один з них бюрократ[6]. Засновник проекту Yukichi так і не присвоїв собі статус адміністратора.

  • Yukichi99 — єдиний бюрократ і адміністратор проекту. Судячи по ніку, він є віртуалом засновника. Зробив тільки одну правку[7].
  • Tommy6 — другий адміністратор. Володіє глобальним статусом помічник Фендом, зробив на проекті понад 1 000 редагувань. Вносить внесок на проект з листопада 2007 року, статус отримав у квітні 2009 року. Зараз його активність низька, близька до нульової[8].
  • Gurbot — третій адміністратор. На проекті виконує роль бота, написаного на мові AutoWikiBrowser. Статус отримав в жовтні 2013 року. Бот вніс на вікі близько 400 поправок[9].

Опис Редагувати

コミュニティセントラル-заголовна.png

Головна сторінка

Так само як і всі інші центральні вікі, コミュニティーセントラル не містить тематичні статті, а інформаційні та довідкові матеріали, які покликані розповісти користувачам про те, що таке Фендом і вікі-проекти. Японська центральна вікі оформлена так само, як і всі інші офіційні спільноти мовних порталів — вона використовує стандартний для них фон і логотип. Заголовна сторінка складається з інформаційного слайд-шоу, посилань на основні довідкові сторінки і нові записи в блозі.

Вікі курується помічником Фендом Tommy6 і співробітником Фендом Gurgate, проте будь-який інший користувач також може правити на ній, публікувати власні статті-довідки або задавати питання. Активність центральної вікі середнє, і її співтовариство досить маленьке. На ній написано http://ja.community.wikia.com статей.

Форум Редагувати

  • ヘルプページについて (лат. Herupupēji ni tsuite; укр. Сторінка допомоги) — ヘルプページへのご要望、ご意見などありましたら、こちらからどうぞ。 (укр. Якщо у вас є якась думка, будь ласка, натисніть тут, щоб додати запит на сторінку допомоги.)
  • ウィキア探索 (лат. U~ikia tansaku; укр. Пошук Фендому) — もりあがっているウィキア、これからもりあがりそうなウィキア。ウィキアの情報を共有しましょう。 (укр. Тут ви можете розповісти користувачам про свою вікі, залишити відгук або пропозиції для Фендому.)
  • サポート・リクエスト - さあ始めよう (лат. Sapōto rikuesuto — sā hajimeyou; укр. Запит до служби підтримки — готово, налаштуйте, йдіть) — ウィキアは初めてですか? あなたのアカウントや投稿について基本的な疑問がありますか? ここで質問してみてください! (укр. Вперше потрапили до Фендому? У вас є питання про ваш обліковий запис і повідомлення? Будь ласка, спробуйте задати свої питання тут!)
  • サポート・リクエスト - 上級者向け (лат. Sapōto rikuesuto — jōkyūshamuke; укр. Запит до служби підтримки - для просунутих користувачів) — テンプレート、インフォボックス、JavaScript, MediaWiki 拡張機能のようなものについてヘルプが必要ですか? エキスパートのユーザーあなたの疑問にここで答えることができます。 (укр. Шаблони, інформаційне поле, JavaScript, або потрібно допомога, про такі речі, як розширення MediaWiki? Користувачі-експерти можуть відповісти на ваші запитання тут.)
  • サポート・リクエスト - あなたのウィキアコミュニティのデザイン (лат. Sapōto rikuesuto - anata no u~ikiakomyuniti no dezain; укр. Запит до служби підтримки - проектування вікі спільноти) —
  • サポート・リクエスト - コミュニティ・マネジメント
  • 新機能など
  • 一般的なディスカッション

Домени Редагувати

Основним доменом コミュニティーセントラル є ja.community.wikia.com. Домен має характерну для будь-якого японського проекту приставку ja.

Як і у багатьох інших проектів, центральна вікі японського порталу має кілька інших доменів, що перенаправляє користувача на одну і ту ж сторінку:

  • ja.help.wikia.com

Галерея Редагувати

Логотипи Редагувати

Фони Редагувати

Банер Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі