FANDOM

Щасливе редагування.png

Значок відзнаки

Щасливе редагування або Щаслива правка — назва особливої відзнаки, що надається користувачам вікі при увімкнутій дошці досягнень.

Опис Редагувати

На цій відзнаці зображена чотирилиста конюшина, що вважається символом везіння та щасливої долі, у полі 12-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають візнаку класу "Золото", то ж бо за неї нараховується 100 балів.

За що надається Редагувати

Ця нагорода надається користувачу за кожну тисячну правку вікі, майте на увазі, що тисячна правка і кратна тисячі правка це не кількість правок користувача на вікі а саме кратна тисячі правка на ЦЬОМУ ПРОЕКТІ, де вона видається, у сумі правок зроблених усіма користувачами.

Полювання за нагородою Редагувати

ВдалеРедагування12.png

Приклад вдалого редагування із відзнакою на користувацькій сторінці

Якщо вам дуже хочеться її отримати і ви не хочете чекати дарунок долі, то ви повинні знати скільки зроблено правок на тій чи іншій вікі, взнати це можна на нашій вікі на прикладі однойменної статті про цю вікі Вікі про вікі, у графі кількість редагувань ми бачимо 12585, тож бо для отримання цієї відзнаки вам потрібно або зробити 415 правок при умові що більш ніхто не буде робити редагувань, або ж можна почекати поки правок стане близько числа кратного тисячі й зробити саме кратну тисячі правку. Теж саме з іншими вікі.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Майте на увазі, полювання за цією нагородою позбавить вас радості несподіванки при отриманні нагороди до того ж це не чесно та не спортивно!

Чесно просто писати статті і редагувати ті, що написані раніше. Так Ви і контент збільшите, і значків отримаєте.

Цікавинки Редагувати

Станом на субота, 24 червень 2017 року зроблено 16 875 правок тож може здатися, що користувачі повинні були отримати 16 таких нагород, проте помічено цих нагород 15, і навіть були припущення, що оскільки не вистачає саме нагороди за 1000-у правку, тож вірогідно дошка досягнень на цій вікі була увімкнута після 1000-ого редагування, проте з'ясувалося, що за 1000 правку можна отримати нагороду яка називається "За 2000 правку" а за 26 000 правку на вікі можна отримати нагороду "За 20 000 правку" отож присвоєння цієї відзнаки жорстко прив'язано до правки кратної 1000 проте опис нагороди "За таку-то 000 правку" не є строго математичним.

Щасливчики Вікі про Вікі Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі