FANDOM

Штани 01

Нормальні чоловічі штани. Зверху навіть помітний ремінь

Штани 02

Дозволяють плигати, скакати верхи на коні, і при цьому не переживати, що порветься матня

Штани 03

Наче всралась

Штани 06

А цицьки не сховаєш

Штани — це те, що, окрім хорошого настрою, підтримується у чоловіка ременем.

Ремінь (якщо без збочень) одягається в штани, чи (мілітарний ремінь) на пояс, але в другому випадку він (ремінь), як Ви здогадалися, штани не підтримує.

Історія дівайсуРедагувати

Як частина нижнього одягу чоловіка, штани були вигадані давно. Як тільки древнім персам (не плутати із жіночими персами) насточортіло (точніше, настошайтанило) натирати яйця об спину коня, вони одразу вигадали штани. Проте, їм, дурникам, відки було знати, що у їхніх сусідів з півночі українців уже були шаровари, що їх абсолютно вірно вважають самими широкими штанами в світі, куди можна запроторити хоч шаблю, хоч дулю.

Прогрес завжди породжує проблеми. Отже, тепер, коли яйця було врятовано, слід було щоразу, коли ходиш до вітру, не забувати скидати штани.

У москалів, які на протязі історії неабияк відзначилися різноманітними збоченнями, окрім штанів чоловіки носили також панталони і брюкі. Брюкі — то теж штани, які потрібно прасувати (москальською "гладити"; проте, як стверджують британські вчені, скільки штани не гладь, брюками вони від того не стануть).

Легенди народів світуРедагувати

  • У папуасів Верховної Зради існує міф, що штани вигадали карманичі, щоб вітер на вході до залу засідань не підіймав спідницю, і солідний карманич не лякав присутніх прищами на голій дупі. Так воно, чи ні? Хто зна...

ЗбоченняРедагувати

Як і будь-які збочення, збочення зі штанами почалися, коли їх вкрали у чоловіків жінки, і пристосували при цьому до своїх ницих потреб спокуси чергового чоловіка.

Це цікавоРедагувати

Виноски Редагувати