FANDOM

Карлсон 01

Він полетів, але обіцяв повернутися
Ця вікі неактивна тривалий час.
Ви могли б активізувати роботу в ній.

Чоловікія, чи Вікі-Чоло — невеличка україномовна вікія, створена користувачем Кокач (Кока Черкаський) [1]. Вікі для чоловіків і про чоловіків.

Як говориться в анонсі на Головній,

Усе про чолоВІКІв, а також про те, що подобається і що не подобається чолоВІКАм.

Древні греки уявляли собі Всесвіт таким чином, що у центрі світу знаходиться Земля, а навколо Землі обертаються інші планети, Сонце та Місяць.

Ніколай Копернік, Джордано Бруно та Галілео Галілей свого часу довели, що насправді Земля разом з іншими планетами обертаються навколо Сонця.

Проте найостанніші дослідження доводять, що і Сонце, і Місяць, і Земля обертаються навколо чоловіка. Особливо якщо чоловік добряче хильне самогону з кумом або з кумою.

Оскільки це чоловіча енциклопедія, то сюди заборонено вхід наступним категоріям живих організмів:

  • Серед контенту може зустрічатися щось не зовсім цензурне, тому також з метою захисту громадської моралі та спокою ми не рекомендуємо заходити сюди дітям, котрим ще не виповнилося 18 років за паспортом.

ЗанепадРедагувати

  • Активно Кокач редагував вікі в грудні 2012. Потім, як людина богемна, інтерес швидко втратив, і зарах активно спілкується у Фейсбучці, а вікі поповнила портал неактивних. На жаль.

Виноски Редагувати

  1. Глобальний Портал Коки Черкаського

Шаблон:Чоло

Мережа Вікії

Випадкова вікі