FANDOM

Чат — це розширення Wiki Features, яке дозволяє користувачам брати участь в обміні миттєвими повідомленнями на сторінці Спеціальна:Chat. Розширення з'явилося на Фендом у 2011 році і при створенні вікі-проекта за замовчуванням вимкнено. Включити і вимкнути його можна користувачам з правами адміністратора на сторінці «Спеціальна: WikiFeatures». Розширення дуже популярне і має друге місце за підключаемостю на вікі-проектах після розширення «Досягнення».

Пристрій Редагувати

Чат влаштований досить-таки просто. Користувачі можуть писати повідомлення. Всі повідомлення відображаються в хронологічному порядку. Якщо ви вийдете з чату або вас «викине», написані раніше повідомлення зникнуть з вашої історії повідомлень.

За чатом стежить модератор чату, якого призначає адміністратор або бюрократ.

На Вікі Спільноти іноді підключався розширення «Чат» на годину для зустрічі з Помічниками. Ці заходи призначалися заздалегідь і проходили по вихідним. Введено це було як експеримент, оскільки деяким користувачам може бути простіше спілкуватися з Помічниками у форматі чату. 14 грудня 2014 року чат на Вікі Спільноти був підключений на постійній основі.

Важливо Редагувати

  • В чаті не діє вікі-розмітка, та url-посилання все-таки працюють. Також в чаті можна встановити посилання з допомогою [[подвійних квадратних дужках]].
  • Можна писати закресленим і підкресленим текстом, для цього треба перед кожною буквою ставити & # 8 2 2 ; (без пробілів; для закреслення) або & # 1 7 5; (без пробілів; для підкреслення). Також в Інтернеті існують спеціальні сервіси, де можна форматувати текст автоматично і пізніше вставляти його в чат.
  • Аноніми не можуть входити в чат.
  • Є можливість надсилати користувачам чату особисті повідомлення. Фактично, це просто окремий чат, в якому можуть спілкуватися лише дві людини (якщо Ви не хочете, щоб Вам писали особисті повідомлення, їх можна відключити).
  • В чаті є особлива команда /me, що надає тексту особливий вид. Перед вашим повідомленням з'явиться ваш нікнейм, а колір тексту стане сірим.
  • Привітання в чаті може відредагувати адміністратор на сторінці MediaWiki:Chat-welcome-message.
  • Розмір одного повідомлення не може перевищувати 1000 символів.

Смайлики в чаті Редагувати

В чат можна додавати смайлики, вводячи наведені нижче позначення. Адміністратор може змінити або додати нові смайлики на сторінці MediaWiki:Emoticons.

Приклад смайлика:

  • Emoticon_angry.png
    • (angry)
    • >:O
    • >:-O
    • :(

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі