FANDOM

Footer Fandom

Футер на сайті Фендому

Фу́тер (від англ. Footer) — нижня частина кожної сторінки будь-якої вікі. Як і глобальне навігаційне меню, підвал виглядає однаково на всіх вікі.

ОписРедагувати

Стара версіяРедагувати

Спочатку підвал сторінки виглядав як невеликий розділ в самому низу кожної статті і був оформлений у відповідності з темою вікі. У верхній частині розділу, посередині, перебувала посилання на хаб вікі-проекту, кілька посилань з інформацією про Фендом як про хостинг та інші інформаційні посилання, в т. ч. посилання на Special:Contact і Умови використання Вікія.

Нова версія Редагувати

16 серпня 2016 року підвал сторінок був значно змінений.

Він перетворився у більш масивний розділ з сірим фоном, в якому містяться наступні розділи:

  • Спільноти фанатів

Окрема посилання, перенаправляющая російськомовних та україномовних користувачів на ru.wikia.com. Інших користувачів посилання переводить на їх мовний розділ для англомовних — на сайті проекту Fandom.

  • Ми в соціальних мережах

Розділ з посиланнями-іконками на сторінки у відповідних соц. мережах. Для російськомовних користувачів, це: Facebook, Twitter і YouTube.

  • Огляд
    • «Про нас» — посилання на інформаційну статтю, що описує сам хостинг.
    • «Вакансії» — сторінка, що дозволяє запропонувати свою кандидатуру в якості працівника або одну з інших посад.
    • «У пресі» — новини про Вікія в різних соціальних мережах.
    • «Зв'язатися з нами» — Службова:Contact.
    • «Wikia Gives Back» — Розділ присвячений доброчинності[1].
    • Умови використання — основні правила, що діють на всьому хостингу.
    • «Політика конфіденційності» — інформаційна стаття про авторське право на хостингу.
    • «Загальна карта сайту» — алфавітна навігація по вікі-проектам.
    • «Локальна карта сайту» — алфавітна навігація за статтями окремо взятої вікі.
    • «API» (укр: інтерфейс програмування додатків) — посилання на Wikia API Wiki.
  • Співтовариство
  • Реклама на сайті
    • «Реклама на сайті» — інформація про хостингу, як про платформу для реклами.
    • «Зв'язатися з нами» — контактна форма[2].

У правому куті розташовані посилання на мобільний додаток Вікія для ОС android та IOS. Приблизно посередині розташована кнопка «-05-0014Створити Вікі» з відповідним закликом.

Трохи нижче розташовано поле з наступним текстом:

Ще нижче, для користувачів мобільної версії сайту, розташована кнопка, що перемикає на повну.

Цікаві фактиРедагувати

Примітки Редагувати