FANDOM

Новий форум — розширення Фендому, яке додає на вікі місце для обговорення різних тем і питань, пов'язаних з вікі.

Історія Редагувати

Спочатку нового форуму на Фендому не існувало. На кожному проекті був класичний форум, що з'являється з моменту створення вікі. Лише 26 липня 2012 року помічник Kuzura представляє у своєму новому блозі демо-версію нового форуму, який незабаром повинен з'явитися на хостингу.

В якості нововведень на форумі описувалася можливість ставити «Мені подобається» до відповідей, автоматичне додавання підписів, а також кардинальна зміна зовнішнього дизайну форуму. У той же час новий форум був підключений на Тест Вікі.

Ідея нового форуму була прийнята користувачами достатньо позитивно, проте в якості недоліку вказувалося зникнення індивідуальних підписів за залишення повідомлень.

Через кілька місяців, у січні 2013 року новий форум був включений в лабораторію Wiki Features. Це було відзначено Kuzur'ою у ще одному блозі. Однак, це була не остаточна версія форуму. Протягом наступних місяців форум постійно оновлювався і поліпшувався. Приміром, після оновлення від 6 березня 2013 теми на форумі почали сортувати за датою свого заснування.

Структура форуму Редагувати

ФорумСписокТем

Форум. Список тем

На даний момент форум є одним з найпопулярніших елементів у лабораторії Wiki Features.

Підключається так само, як і інші розширення. Після підключення посилання на форум автоматично з'являється в вашому навігаційному меню проекту. Форум поділяється на кілька частин: «Спеціальна: Forum» , де представлений список головних тем; «Головні теми» , що поєднують повідомлення, які мають схожу тематику; а також «Теми» — дискусії, що містять вступне повідомлення і відповіді на нього.

Кожен користувач може створити тему на форумі. Робиться це досить просто і швидко
  • Перш за все, користувач повинен зайти на форум і вибрати одну з головних тем. По можливості, вибір повинен бути грамотним і спокійним. Після цього потрібно натиснути на віконце «Що ви хочете обговорити?». Сюди вводиться назва Вашої теми, наприклад: «Як добувати руду в Террарії?». Пам'ятайте, що назва не повинна бути великою.
ФорумПочатокТеми

Форум. Початок теми

  • В центральному полі потрібно написати текст повідомлення, після чого натиснути на «Опублікувати». Перед публікацією можна поглянути на свою тему через попередній перегляд, скориставшись відповідною кнопкою.
  • При бажанні користувач може додати загальну тему, тобто ввести назву статті, до якої відноситься дана тема. Ввести назву можна тільки існуючої статті у віконці нижче. Адміністратори та модератори можуть оповістити всіх користувачів у своєму повідомленні, поставивши галочку біля «Повідомити про цю тему».
  • Створивши свою тему, користувач автоматично починає її відстежувати. Щоб скасувати цю дію, досить повернутися до теми і натиснути на кнопку «Не слідкувати».
  • Всі користувачі також можуть брати участь в обговореннях на форумі. Щоб це зробити, досить зайти на потрібну тему і натиснути на «Залишити повідомлення». У вікні потрібно набрати текст, після чого натиснути «Відповісти». Повідомлення автоматично з'явиться в темі. У полі для введення тексту можна додавати зображення, посилання, а також виділяти текст кольором або курсивом.
  • Звичайні користувачі можуть видаляти власні теми і повідомлення, також вони мають доступ до кнопки «Цитування». Вона дозволяє взяти цитований текст у рамку, виділивши його курсивом. За бажанням рамку можна зробити кольоровою, та відредагувати текст.

Зовнішній дизайн форуму Редагувати

Дизайн нового форуму значно відрізняється від того, що мав старий.
  • При переході по посиланню користувач бачить сторінку, де перераховані головні теми.
  • Біля кожного заголовка є лічильник активних на даний момент обговорень і загальної кількості повідомлень в цій темі.
  • При переході по одній з головних тем відкривається вікно зі списком тих повідомлень, які в ній є.
  • Біля кожного повідомлення є лічильник проставлених відміток «Мені подобається», кількість написаних у ньому повідомлень і кнопка, що дозволяє стежити за цією темою.
  • Праворуч знаходиться вікно, де можна побачити активність на форумі — дати останніх написаних тем та повідомлень до них.

Також форум має ряд правил, які при підключенні форуму створюються автоматично. Адміністратори можуть налаштувати ці правила на свій розсуд з допомогою спеціальної сторінки MediaWiki:Forum-policies-and-faq. Побачити ці правила можна, натиснувши на кнопку «Правила Форуму/Довідка».

Управління форумом Редагувати

До кінця січня 2015 року приймати участь в роботі та чищенні форуму могли абсолютно всі користувачі, за винятком анонімних, які не могли видаляти навіть власні повідомлення. Однак, після технічного оновлення від 22 січня, на порталі було введено новий статус, назву модератором форуму. В його права входило видалення і відновлення тим як на форумі, так і стінах обговорення інших користувачів. Одночасно з цим звичайні користувачі втратили право видаляти чужі повідомлення зі стін, за винятком власних стін.

Таким чином, доглядають за форумом, як правило, модератори і адміністратори, мають ряд додаткових можливостей:

  • Видалення і відновлення як своїх, так і чужих повідомлень і навіть тем на форумі;
  • Можливість закривати і відкривати різні обговорення;
  • Можливість встановлювати оповіщення на різні теми з метою, щоб про них дізналися й інші користувачі.
  • Також користувачі з цими правами можуть управляти головними темами форуму. Приміром, їх можна переміщати, роблячи самими верхніми найактуальніші обговорення.

Виноски Редагувати