Fandom

Вікія про вікії

Унікальні статуси користувачів

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Унікальні статуси користувачів — додаткові статуси для вікі-проектів. Подібні статуси поділяються на два типи: штучні і технічні.

Загальне Редагувати

Штучні статуси не передбачають ніяких додаткових технічних прав і є лише словесними, хоча часто їх володарі можуть бути нагороджені різними юзербоксами, окремим кольором ника та/або спеціальними табличками в профайлі, які можна створити з допомогою локального редактора JS.

Технічні прапори раніше можна було запитувати адміністраторам через Contact у співробітників Фендом. При написанні необхідно було вказати назву нової групи і написати через кому її права (для цього зручно використовувати Special:ListGroupRights), а також можливість присвоєння (тільки бюрократом або всіма адміністраторами). Зазвичай через кілька днів співробітники створювали новий статус і відправив адміністратору приходив відповідь. Виняток могли становити лише невеликі вікі-проекти. Однак, восени 2015 року співробітники заборонили можливість запитувати унікальні прапори, аргументувавши це тим, що багато користувачів запитують статуси, які за функціоналом дуже схожі на звичайних адміністраторів, або статуси, які передбачають зовсім дрібні зміни і права.

Приклади Редагувати

Прикладами таких унікальних статусів, що не дають жодних додаткових прав можуть слугувати:

  • Редактор - унікальних статус, що існував певний час на україномовній The Elder Scrolls Wiki.
  • Заслуженый админ - унікальних статус, що існує на російськомовній The Elder Scrolls Wiki.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі