FANDOM

Провокаційна поведінка (жаргонне Тролінг) — заборонене на багатьох вікі-проектах заняття.

Увага 02.png

Стій! Не роби цього
У статті описуються певні порушення для ознайомлення,
а зовсім не як інструкція чи керівництво для виконання.

Опис Редагувати

Тролінг (в іншій транскрипції тролінґ) — нагнітання учасником спілкування («тролем») гніву, створення умов для конфлікту шляхом прихованого або явного підвищення, приниження, образи іншого учасника або учасників будь-якого сайту.

Відрізняється від простих знущань своєю витонченістю, точністю у виразах. Зазвичай, «розлючений» троль намагається не просто образити людину, але і змусити її відчути себе нікчемною і не здатною вести розмову чи пред'являти якісь аргументи в суперечці.

Види троллінгу Редагувати

  • Товстий тролінг — вид троллінгу, при якому троль не гребує використовувати нецензурні вирази, відкрито ображати свою жертву, однак все ж присутні елементи сарказму і так далі. Найчастіше цей вид плутається з самим звичайним приниженням людини.
  • Тонкий тролінг — справжнє обличчя всього тролінгу. Витончені тролі майже завжди ввічливо і чітко висловлюють свої думки, рідко роблять граматичні помилки. Навряд чи перейдуть на матюки, однак це не робить їх менш «небезпечними», навпаки, жертва усвідомлює, що не може розпочати повноцінну словесну перепалку, що перед нею грамотна (як правило) людина, у якої складно знайти її власні недоліки.

Пам'ятайте, що якщо з «грубими тролями» ще можна впоратися, то в сутичці з цими у вас навряд чи вистачить терпіння стримувати потік нецензурщини, який так довго стримувало ваше терпіння. Якщо ви не втримаєтесь, то в особі троля і самого себе ви станете простим злим шевцем. Справу троля буде зроблено, і він піде з поля бою. Так що будьте спокійні і не піддавайтеся на провокації.

Прийоми троллінгу Редагувати

У тролінгу є свої прийоми, до яких бажано потрібно бути готовим.

  • «Криве дзеркало» — троль, що намагається знайти у вас істотний недолік і виявити його спеціально для Вас. Приклад: «Та ти навіть <таке-то слово> написав з помилкою! Куди тобі зі мною сперечатися, неук!»
  • «Гостре слово» — троль знаходить спосіб вас роздратувати і активно його використовує. Приклад: «Ти щось сказав? Просто я не розумію таких півників, як ти.».

Мережа Вікії

Випадкова вікі