FANDOM

Thread

Тема (англ. Thread) — простір імен, яке може бути присутнім тільки на віки з підключеним «новим» форумом і/або стінами обговорень.

Особливості і опис Редагувати

У цьому просторі імен розташовані всі теми на стінах і форумах, які тільки є на вікі. Кожна тема складається з одного, а здебільшого кількох повідомлень різних користувачів. Кожне повідомлення у темі має свій порядковий номер (наприклад, 1, 2, 15 і т. д.). Сама тема теж має певний номер; чим більше тим вікі, тим більше буде число, яке міститься у назві, кожної нової теми (наприклад, Тема:20277 є 20277-й на вікі).

Будь-яке повідомлення в темі можна цитувати, натискаючи на кнопку. На форумі можна ставити поруч з повідомленнями «Мені подобається».

Операції з темами Редагувати

З темами, як і з більшістю статей інших просторів імен, можна виконувати певні операції. Щоб виконати якусь операцію з темою, потрібно натиснути на кнопку «Більше» поруч з першим повідомленням і у вікні, вибрати необхідну опцію. Опції можуть бути наступними:

  • «Правити» — відредагувати текст першого повідомлення і/або змінити назву теми. Доступно тільки автору теми, відкаткам, адміністраторам та модераторам форуму.
  • «Історія» — подивитися історію публікацій, вилучень і відновлень повідомлень в темі. Доступно всім користувачам і анонімам.
  • «Перегляд вихідного коду» — переглянути вихідний код першого повідомлення. Присутня тільки у тих користувачів, які в налаштуваннях в розділі «Різне» поставили галочку поруч із «Дозволити опції Вихідного коду на Стіні обговорення».
  • «Видалити» — видалити тему. Доступно тільки автору теми, модераторам та адміністраторам форуму.
  • «Повідомити всім про цю тему» — оповістити всіх користувачів про цю тему (можливо тільки для тем форуму). Доступно тільки адміністраторам і модераторам форуму.
  • «Закрити цю тему» — закрити тему, тобто заборонити можливість залишення повідомлень на ній. Якщо тема вже закрита, замість цієї опції буде відображатися «Відновити цю тему». Доступно тільки адміністраторам і модераторам форуму.
  • «Перемістити цю тему» — перемістити тему в іншу головну тему (можливо тільки для тем форуму). Доступно тільки адміністраторам і модераторам форуму.

Операції з повідомленнями тим Редагувати

З повідомленнями тим теж можна проводити певні операції. Щоб почати ці операції, треба натиснути на ту ж кнопку «Більше» і вибрати необхідні опції, але вже під конкретними повідомленнями. Опції можуть бути наступними:

  • «Правити» — відредагувати текст повідомлення. Доступно тільки автору повідомлення, відкатникам, адміністраторам і модераторам форуму.
  • «Історія» — переглянути історію змін тексту повідомлення. Доступно всім користувачам.
  • «Перегляд вихідного коду» — переглянути вихідний код повідомлення. Присутня тільки у тих користувачів, які в налаштуваннях в розділі «Різне» поставили галочку поруч із «Дозволити опції Вихідного коду на Стіні обговорення».
  • «Видалити» — видалити повідомлення. Доступно тільки автору повідомлення, модераторам та адміністраторам форуму.

См. також Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі