FANDOM

Теги (також Дескриптори) — важливий елемент розмітки при редагуванні, надає словам чи реченням певні особливості.

Список тегів Редагувати

Тег Вживання
<br /> Знак кінця абзацу. Ставиться в кінець абзацу, служить для переносу на інший рядок. Тобто вийде:

Сім, вісім, дев'ять.
Десять, одинадцять.

(А не Сім, вісім, дев'ять, десять, одинадцять завдяки наявності тега <br /> після слова «дев'ять».)

<nowiki> </nowiki> Служить для скасування вікірозмітки у виділеній фразі. Наприклад, щоб написати [[Сім]] у Сім, необхідно поставити слово з квадратними дужками в тег (цільовий текст посередині): <nowiki>[[Сім]]</nowiki>.
<!-- --> Використовується для того, щоб залишити повідомлення у вихідному коді, але так, щоб його неможливо було б побачити при простому читанні сторінки. Наприклад, можна залишити в коді повідомлення <!-- Прохання не змінювати число одинадцять на дванадцять. В коментарях пояснення --> .
<u> </u> Необхідний для підкреслення тексту. Щоб написати Викии Вікі, треба в коді написати <u>Викии Вікі</u> .
<s> </s> Необхідний для закреслення тексту. Щоб написати Викии Вікі, треба в коді написати <s>Викии Вікі</s> .
<small> </small> Використовується, якщо необхідно ввести маленький текст. Так, щоб написати Викии Вікі, треба в коді написати <small>Викии Вікі</small> .
<big> </big> Використовується, щоб вводити великий текст. Тобто, щоб написати Викии Вікі, треба в коді написати <big>Викии Вікі</big> .
<sub> </sub> Дозволяє розмістити частину тексту під рядком. Якщо Вам необхідно написати Викии Вікі, напишіть у вихідному коді Викии <sub>Вікі</sub>.
<sup> </sup> Дозволяє розмістити частину тексту над рядком. Якщо Вам необхідно написати Викии Вікі, напишіть у вихідному коді Викии <sup>Вікі</sup>.
<blockquote> </blockquote> Відображає текст (зазвичай цитату) в якості вирівняного блоку з відступами зліва і справа. Наприклад, щоб написати:
Один плюс один дорівнює два. Як я раніше не здогадався!

Треба в коді написати <blockquote>Один плюс один дорівнює два. Як я раніше не здогадався!</blockquote>.

<gallery></gallery> Необхідно, щоб поставити фото-галерею. При цьому тег також може мати параметри type, widths, orientation та position.
<tt> </tt> Використовується, якщо необхідно написати текст моноширинним шрифтом. Наприклад, щоб написати Викии Вікі, треба у вихідному коді написати <tt>Викии Вікі</tt> .
<code> </code> Використовується, якщо необхідно написати текст, використовуючи спеціальне форматування для кодів та інших записів. Дуже схожий на тег <tt> </tt>, проте, іноді може виглядати трохи красивіше. Наприклад, щоб написати Викии Вікі, треба у вихідному коді написати <code>Викии Вікі</code> .
<noinclude> </noinclude> Спеціальний тег, як правило використовується в шаблони. Все, що укладено в цей тег, буде стосуватися виключно самого шаблону і не буде відображатися на сторінках разом з ним. Найчастіше подібний тег використовується для укладення саме самого шаблону в ту чи іншу категорію. Приміром, <noinclude>[[Категорія:Юзербокси]]</noinclude>.
<includeonly> </includeonly> Також спеціальний тег для шаблонів. Дуже схожий на <noinclude> </noinclude>, але, на відміну від нього, має протилежну властивість: все, що укладено в цей тег обов'язково буде показуватися, але не на самій сторінці шаблону, а на сторінках, де цей шаблон варто. Тег includeonly також зазвичай використовується для вставки категорій, але вже знову-таки на сторінку, куди поставлений шаблон. Наприклад, щоб додавати всі статті з шаблоном в категорії «Добрі статті», треба в коді написати <includeonly>[[Категорія:Добрі статті]]</includeonly>.
<pre> </pre> Даний тег виділяє текст статті в своєрідну рамочку, подібного ефекту можна досягти і просто поставивши пробіл перед початком рядка. Ось приклад тексту з цим тегом:
Та вікі давно закрита, але пам'ять про неї залишається завжди.

Так вийшло тому, що у вихідному коді було написано:

<pre>Та вікі давно закрита, але пам'ять про неї залишається завжди.</pre>

<ref> </ref> Даний тег дозволяє додати примітки-примітка до будь-якого твердження в статті. Ось приклад такої фрази (у вихідному коді):

Один плюс один дорівнює два. <ref>З цього можна зробити висновок, що два мінус один дорівнює один.</ref>

<references/> Тег, безпосередньо взаємопов'язаний з тегом <ref> </ref>. При його постановці в нижню частину статті внизу з'являється блок з посиланнями-примітками (від тегів ref по всій статті).
<wikiaforum />

Спеціальний тег, працює тільки для википроектов з подключеным новим форумом. Позначає свіжі теми на форумі. Ось як він виглядає:

Активність на Форумі

<tabber></tabber> Служить для створення декількох прихованих текстів на одній сторінці. Це дуже зручно, коли, наприклад, потрібно вставити кілька версій одного тексту на різних мовах на одній сторінці (приклад використання цих тегів можна знайти тут). За замовчуванням тільки перша колонка. У першій рядку необхідно написати текст, який буде відображатися у верхньому рядку таббера і поставити після нього знак «=». Наступним рядком потрібно написати текст, який буде приховано спочатку. Після нього потрібно буде поставити дві вертикальні лінії і дефіс між ними — це означає закінчення першої колонки таббера і початок наступного. Наприклад, якщо в коді написати:
<tabber>
RU=
Це текст російською мовою.
|-|
EN=
This is text in English.
</tabber>

Вийде:

This is text in English.

<tabview></tabview>

З допомогою тега tabview можна додати на вкладці вміст інших сторінок вашої вікі, чого не можна зробити в теге tabber.

Всередині коду використовується формат: Текст|Заголовок сторінки. Нова вкладка пишеться з нового рядка.

Тег tabview при натисканні на одну з вкладок підвантажується довше, ніж tabber.

Якщо в коді написати:

<tabview>
Wikia Staff|Staff
Helper|Helpers
Wikia Star|Stars
</tabview>

В результаті Ви отримаєте:

<createbox> </createbox>

Цей тег створює блок для створення сторінки. На багатьох вікі його ставлять на головну. Виглядає він так:

Цей тег може мати параметри width (ширина), break, prefix (префікс, який буде мати стаття у назві; параметр необов'язковий) і buttonlabel (текст кнопки створення). Наприклад, якщо заповнити ці параметри так:

<createbox> width=34 break=no prefix=no buttonlabel=Створити статтю! </createbox>

То вийде приблизно наступне:

<activityfeed />

Один з так званих «гумових» тегів — його розміри змінюються в залежності від активності користувачів. Базово він використовується на головній, але потім його зазвичай прибирають. Ось як це виглядає:

  • редагування Вікі Прибульці
    відредаговано користувачем ॐ अमर 1 minute ago diff
    Короткий опис: update

    Зробити позначку

    Is something missing? Is there a mistake? Don't be shy.
    Click the edit button and
    you can add to any page!

    Зробити позначку

    заробив значок Зробити позначку
    Awarded for making 10 edits on articles!

  • редагування Вікі Метелик
    відредаговано користувачем ॐ अमर 12 minutes ago diff
    Короткий опис: update
  • редагування Вікі Казка
    Короткий опис: update
  • редагування Вікі Йога
    Короткий опис: update
  • редагування Вікі Відьмак
    Короткий опис: update
    Додано категорію: Ігри

    Творець зв'язку

    Categories are tags that help readers find similar pages.
    Click the Add category button
    at the bottom of an article
    to list that page in a category.

    Творець зв'язку

    заробив значок Творець зв'язку
    Awarded for adding 1 article to a category!

  • редагування Вежа Чаклуна
    Короткий опис: update

    З почином!

    Click the edit button and
    you can add to any page!

    З почином!

    заробив значок З почином!
    Awarded for making 5 edits on articles!

  • редагування Freelancer Wiki
    Короткий опис: update
  • редагування Babylon 5 Wiki
    Короткий опис: update
  • редагування Вікі Зоряна Брама
    Короткий опис: update
  • редагування Вікі Астрономія
    Короткий опис: update

    Внести зміни

    Click the edit button and
    you can add to any page!

    Внести зміни

    заробив значок Внести зміни
    Awarded for making 1 edit on an article!

<bloglist />

Тег, що показує нові записи в блогах користувачів. Для його роботи самі блоги повинні бути підключені. Ось як це виглядає:

Створити запис у блозі

Блоги

Дивіться більше >
<chat /> Тег, за допомогою якого можна поміщати вікно чата на будь-яку сторінку:
Вітаємо вас на нашій вікі! У цьому вікні ви можете побачити всіх користувачів, які знаходяться в даний момент в чаті. Якщо користувачів немає в чаті на цій вікі, то вони, швидше за все, знаходяться тут.
Приєднатися>
<hr />

Дозволяє ставити на горизонтальну лінію. Зазвичай використовується в темах для відокремлення різних смислових частин, але не застосовується у статтях (або застосовується вкрай рідко). Наприклад, щоб написати наступне:

Я згоден з цим

Проте є питання.

Треба в коді написати:

Я згоден з цим<hr />Однак є питання.

Такого ж ефекту можна досягти, замінивши <hr /> ----.

<helper /> Тег, який зазвичай використовують у своїй підпису хелпери. При наведенні на утворену картинку з'являється напис «This is a user Wikia Helper». Застосовувати ці елементи в підписах користувачам, що не володіє правами хелперів заборонено і зазвичай карається блокуванням. Виглядає елемент так: @fandom
<staff /> Тег, який зазвичай використовують у своїй підпису співробітники Фендом. При наведенні на утворену картинку з'являється напис «This user is a member of Wikia Staff». Застосовувати ці елементи в підписах користувачам, що не володіє правами співробітників заборонено і зазвичай карається блокуванням. Виглядає елемент так: @fandom
<centralhelpsearch /> Тег, що використовується на Community Central та інших мовних розділах. Працює тільки на центральних вікі. Знаходиться на сторінці w:Help:Contents/Help:Contents (російська версія w:c:ru:Справка:Содержание/здесь). Дозволяє шукати необхідну довідку. По суті, цей тег — звичайний варіант стандартного пошуку, в якому можна шукати наявність потрібного тексту тільки в довідці. Виглядає так:

250px

<mainpage /> Тег, що використовується для позначення по колонках, наприклад, в заголовних сторінках (для яких він, як можна судити з назви, призначений). Щоб почати ліву колонку, перед текстом ставиться тег <mainpage-leftcolumn-start />. Коли необхідно закінчити колонку, вставляється <mainpage-endcolumn />. Щоб почати праву колонку, вставляється <mainpage-rightcolumn-start />.
<poll> </poll> Використовується для створення опитуванняа. Наприклад, з цього:

<poll>
Це Викии Вікі?
Так
Ні
Не знаю
</poll>

Вийде таке опитування:

Це Викии Вікі?
 
0
 
0
 
0

Голосування створено 04:23 на липня 2, 2016, на цей момент 0 людей проголосувало.
<font> </font> Даний тег призначений для додаткового форматування тексту. Може мати параметри color (колір), face (шрифт) і size (розмір). Наприклад, якщо ми напишемо:

<font color="red" face="acronis" size="+3"> Один плюс один дорівнює два.</font>

Отримаємо щось таке:

Один плюс один дорівнює два.

В даний момент є застарілим і на більшості вікі замінюється на тег <code><span /></code>.

<h1> </h1> Тег, що є своєрідною альтернативою розділів, що створюється за допомогою

== Заголовок ==. Цифра після h може змінюватися в залежності від рівня заголовка (зверніть увагу, що h1 відповідає заголовку нульового рівня, а не першого). Наприклад, якщо написати:

<h1>Біографія</h1>

Вийде:

Біографія

<center> </center> Дозволяє вирівняти текст по центру, тобто зробити так, щоб всі слова стояли приблизно в середині сторінки. Наприклад, якщо написати:

<center>Вікі Вікі</center>

Вийде:

Вікі Вікі

Мережа Вікії

Випадкова вікі