FANDOM

Message Wall

Стіна обговорення (англ. Message Wall) — додатковий простір імен, присутнє лише на віки, на яких підключено однойменне розширення Wiki Features.

Особливості і опис Редагувати

У цьому просторі імен зберігаються безпосередньо стіни обговорень користувачів. На стінах обговорень зібрані всі теми, які в свою чергу складаються з повідомлень, коли-небудь написаних на стіні розглянутого користувача. Вони компактно розподілені по всій сторінці обговорення. Якщо повідомлень було залишено занадто багато, частина з них може автоматично відправитися на сторінку №2 (потім на сторінку №3, 4, 5 і так далі). Поряд з темами і повідомленнями на стіні обговорення може перебувати так зване привітання стіни обговорення.

Якщо до включення стін обговорень у Вікі Features, користувачі проекту користувалися звичайними сторінками обговорень, а пізніше адміністратори прийняли рішення повернути стіни, всі старі повідомлення, які раніше залишалися якомусь конкретному користувачу на звичайній сторінці обговорення, будуть переміщені на спеціальну сторінку з назвою «Стіна обговорення:Нікнейм_користувача/Архів обговорення користувача». Таку сторінку можуть редагувати лише адміністратори проекту. Будь-який користувач може самостійно створити собі підсторінку з будь-якою іншою назвою (наприклад, «Стіна обговорення:Користувач/Текст») до стіни обговорення через інструмент створення сторінки.

Операції зі стінами обговорень Редагувати

Провести яку-небудь операцію зі стіною обговорення неможливо (виняток становлять підсторінки стін обговорень, їх можуть правити адміністратори). Стіна є у кожного користувача (в тому числі, у анонімного), її створює глобальний бот Wikia Bot[1]. Надалі її ніяк не можна буде видалити, перейменувати або відредагувати[2].

При спробі створити сторінку в просторі імен «Стіна обговорення:» за допомогою інструменту створення сторінок вас просто перенаправляють на стіну обговорення зазначеного користувача. При спробі перенести існуючу на вікі статтю в простір імен «стіна обговорення» через інструмент перейменування сторінка також перетвориться в стіну обговорення зазначено користувача, а текст статті буде назавжди втрачено.

Примітки Редагувати

  1. WikiaBot
  2. Хоча перейменуватися така сторінка все-таки може. Це станеться, якщо нікнейм власника стіни за його ж запит буде змінений співробітниками Фендом.

Мережа Вікії

Випадкова вікі