FANDOM

Стіни обговорення — спеціальне розширення для вікі, що підключається адміністратором на Wiki Features.

При включеному розширенні звичайні сторінки обговорення користувачів замінюються на більш зручні. Нові сторінки обговорень побудовані за типом форумних обговорень і коментарів. На них не так важливо знати розмітку, підписуватися теж немає необхідності.

Опис Редагувати

Стіна обговорення представляє з себе сторінку, що знаходиться в профайлі кожного користувача, на якій можна залишити повідомлення для нього. Для того, щоб написати повідомлення на ній треба натиснути на прямокутник, ліворуч від якого ваша аватарка і натиснути на «Залишити повідомлення на стіні обговорення Ім'я-Користувача» і написати власне повідомлення і вказати його тему.

Відразу під цією табличкою знаходяться всі повідомлення, які були залишені на стіні обговорення користувача. Якщо їх дуже багато, то можна створити архів для них. Праворуч від усього цього знаходяться маленький список відслідковуються даними користувачом сторінок і список зароблених ним досягнень. Також для стіни обговорення можна створити привітання стіни обговорення.

Керування і редагування Редагувати

Як і на форумі, користувач може редагувати повідомлення, але тільки на своїй стіні обговорення. Для цього потрібно спочатку натиснути на кнопку «Більше», а потім на «Правити». При редагуванні діють ті ж самі правила вікі-розмітки, до повідомлення також можна додавати зображення та посилання. Доступ до редагування повідомлень на будь-якій стіні обговорення мають модератори та адміністратори форуму. Вони ж можуть її закривати і видаляти.

Всі користувачі мають доступ до кнопки «Цитування». При натисканні цитоване повідомлення автоматично з'являється у вікні набору повідомлення, при збереженні це повідомлення теми полягає в спеціальну рамку, при цьому близько повідомлення буде стояти "відповідь на #Х", де Х - номер повідомлення. Видалити і закрити тему можна, натиснувши на відповідні кнопки. Перейменовувати теми ніяким чином не можна. Закриті теми зможуть переглядати всі користувачі, однак віддалені сховаються.

Засоби лабораторії Вікії Wiki Features
Основні інструменти

Блог · Голосування · Категорії-галереї · Коментарі до статей · Обкладинка вікі · Обов'язкова реєстрація користувачів · Стіна обговорення · Тема для інфобоксів «Europa» · Форум · Чат

Лабораторія Досягнення · Карти · Нові галереї зображень · Списки Топ-10
Інше Wiki Features і Шаблон:Wiki Features

Мережа Вікії

Випадкова вікі