FANDOM

АктивністьСтабільнРозвиток
Стабільний розвиток вікі — основний і найбільш поширений[1] тип розвитку вікі, що характеризує стабільний розвиток проекту без постійних змін.

Опис Редагувати

Стабільний розвиток вікі не обов’язково передбачає, що проект постійно стоїть на місці і ніяк не змінюється (хоча це теж можливо — наприклад, якщо мова йде про порожню або покинуту вікі, постійно знаходиться у стані Вікірецесії). На ньому періодично можуть траплятися вікіпідйоми або навіть падіння, але вони все не настільки різкі, як при стрибкоподібному розвитку, і по їх закінченню проект не повертається до старого стану, а залишається на нових позиціях, знижуючись (або навпаки піднімаючись, якщо мова йшла про падіння) лише незначно.

Основні ознаки стабільного розвитку проекту наступні
  • Активність постійно має один рівень, знижуючи або підвищуються досить рідко;
  • На місяць (або інший визначений довгий період) майже завжди пишеться приблизно однакову кількість статей, хоча під час википодъемов ця кількість може збільшуватися;
  • Проект утримує постійно високі або низькі позиції в рейтингу WAM;
  • Аудиторія проекту приблизно постійна, і в цьому показнику не відбувається різких змін (то багато відвідувачів, то надмірно мало);
  • У вікі є сформувався корпус регулярно правлячих учасників з постійною активністю (це не означає, що нові учасники не з’являються, але старі йдуть або знижують активність досить рідко).

Причини стабільного розвитку Редагувати

Стабільно розвиваються є більшість вікі-проектів Фендому різних розмірів. Такий вид розвитку є самим надійним і не передбачає постійних несподіваних змін в активності проекту.

Причини, за якими проект розвивається стабільно, можуть бути дуже різними, але зазвичай вони наступні
  • Постійно актуальна або певний тривалий час неактуальна тематика. Коли тема проекту протягом довгого часу залишається актуальною і популярною, нові учасники та читачі приходять на вікі постійно. Навпаки, якщо проект довгий час залишається покинутий або малоактивний, це часто (хоча далеко не завжди означає, що його тематика не приваблює нових учасників.
  • Наявність певного числа постійних користувачів. Якщо на вікі дуже багато постійно активних учасників, навіть при догляді декількох з них темп розвитку проекту не зменшується, і він продовжує працювати; при цьому активність плавно змінюється навколо якогось певного середнього значення. На малоактивних вікі число постійних редакторів навпаки маленьке, і якщо їх кількість не збільшується, це також задає розвитку один темп.

Виноски Редагувати

Шаблон:Примечания

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Мережа Вікії

Випадкова вікі