FANDOM

Silver.png

Срібні вікі — тип вікі-проектів, число статей на яких варіюється від 500 до 999. Після досягнення 1000 статей вікі стає «золотою».

Опис Редагувати

Термін "срібна вікі" був введений помічником Фендому Kuzur'ою у жовтні 2010 року і з тих пір активно використовується практично на всьому російськомовному порталі Фендому. Крім російської порталу, він використовується на українській Вікі про Вікі.

Срібних вікі на будь-якому мовному порталі не так вже і багато, та більшість з них являють собою досить великі проекти, наповнені великою кількістю інформації і статей.

Насправді, срібна вікі є певним перехідним періодом, коли невелика бронзова вікі з середньою активністю плавно перетворюється в більш значний проект. Ставши срібним, проект може або почати розвиватися далі, і в кінцевому підсумку отримати статус золотого, або ж завмерти і знизити активність.

Хоча деякі проекти досягають абсолютного успіху вже на статус срібних — здебільшого це вікі про ігри чи фільми, вся інформація про яких вміщується в 500-900 статей.

Характеристики Редагувати

Більшість срібних вікі володіють досить великою аудиторією; активність на них може бути як дуже високою, так і дуже низькою. Статті на активних срібних вікі зазвичай пишуться рідше, аніж на активних бронзових, зважаючи на те, що на таких вікі багатьом користувачам вже не цікаво писати нові статті, а доповнювати або виправляти існуючі [1].

Оформлення у срібних вікі зазвичай добре: на більшості вікі є такі елементи, як логотип, фон, фавікон шаблони на головній. На деяких проектах підключені спеціальні налаштування CSS.

Однак багато срібних вікі сильно відрізняються один від одної по багатьом параметрам, тому дані характеристики не можна вважати універсальними.

Виноски Редагувати

  1. Чи займатися різноманітною адміністративною чи оздоблювальною діяльністю, що не несе за собою збільшення статистики по статтям основного простору

Мережа Вікії

Випадкова вікі