FANDOM

Special

Службові сторінки (позначаються як Спеціальна:, в англійській і загальної версії Special:) — особливий простір імен, що використовується для автоматичної генерації нередагованих сторінок.

Основні службові сторінки можна знайти в кабінеті адміністратора, в розділі «Розширений».

Особливості Редагувати

Головна особливість службових сторінок полягає в тому, що їх можна редагувати. Вірніше, редагувати їх все ж можна, але це не завжди прийнятно і здійснюється тільки через MediaWiki-сторінки, які є вже зовсім іншим простором. Як правило службові сторінки служать для огляду яких-небудь внутрішніх елементів вікі (список адміністраторів, некатегоризовані сторінки, довгі статті), виконання будь-яких функцій (видалення, завантаження файлів, реєстрація) або підключення чого-небудь (Wiki Features, Promote).

За рівнем доступу всі службові сторінки поділяються на три групи: доступні всім користувачам, доступні тільки адміністраторам (модераторам, бюрократам) і доступні тільки користувачам з глобальними статусами.

Приклади службових сторінок Редагувати

  • Special:SpecialPages — список всіх службових сторінок.
  • Special:Contact — зв'язок з співробітниками Фендом.
  • Special:Search — пошук по вікі.
  • Special:Statistics — статистика проекту.
  • Special:Listusers — список користувачів.
  • Special:CategoryTree — дерево категорій.
  • Special:Block (доступно тільки адміністраторам) — блокування користувача.
  • Special:Nuke (доступно тільки користувачам з глобальними статусами Wikia Staff, Helper і VSTF) — видалення всіх сторінок, створених одним користувачом.

Мережа Вікії

Випадкова вікі