FANDOM

Часто адміністраторів чи рядових користувачів вікі-проекту цікавить, як розвивається їх вікі на тлі інших проектів певного мовного порталу чи у Фендому взагалі. Раніше зручним інструментом (правда, лише адміністратора) була Мовна активність. З 2015 року Мовна активність інженерами Фендому не підтримується, отже, лишився Рейтинг WAM.

Що це таке Редагувати

Моніторинг активності Фендому (WAM) є індикатором успіху вікі і її життєдіяльності.

Рейтинг WAM за шкалою від 0 до 100 розраховується щодня для топ-5000 вікі-проектів.

Він охоплює кілька незалежних показників, зводячи їх в загальний індекс [1]. Рейтинг залежить від реальних подій і часто змінюється, тому стежте за ним, щоб побачити нові тенденції.

Як проглянути Рейтинг WAM Редагувати

РейтингWAM 01.png
  • Оскільки український мовний портал все ще об'єднаний із російським, дивимося зверху сторінки на Исследуйте Фендом. Тиць на трикутничок праворуч, вибираємо Популярные вики.
  • При посиланні на Центральну вікі лишається зробити вибір мови того порталу, який нас цікавить (у прикладі українська). Отримаємо:
РейтингWAM 02.png

УРЛ на малюнку штучно перенесений з адресного рядка браузера. Видно вибір української мови.

Виноски Редагувати

  1. Себто, штучне «набивання» Рейтингу WAM хитрими адміністраторами навряд чи можливе.

Мережа Вікії

Випадкова вікі