FANDOM

Редактор Monobook.png

Редактор Monobook — особливий редактор, присутній в однойменному скіні Фендом.

Зовні сильно відрізняється від редакторів всередині стандартного скіна.

Опис Редагувати

Якщо в стандартному скінів вибір представлений аж чотирма окремими редакторами (два візуальних і два з вихідним кодом), у Monobook редактор єдиний і найбільш схожий на класичний вихідний код (хоча і має від нього багато відмінностей). Текстове поле в ньому менше, ніж у редакторах стандартного скіна (так само як і в стандартних редакторах, при великій кількості тексту з'являється смуга прокрутки), причому воно завжди біле, незалежно від фону проекту. Відсутні деякі допоміжні опції, такі як завантаження зображення або відео можна вставити за допомогою вихідного коду, але завантаження доводиться здійснювати окремо), створення слайд-шоу або слайдера, додавання категорій з допомогою спеціального інструменту, швидка вставка шаблонів і таблиць, попередній перегляд дизайну сторінки в мобільній версії.

Вгорі розташовані квадратні значки, при натисканні на які в коді з'являється певний елемент (такі ж використані в класичному вихідному). Спочатку, якщо адміністратори не додають за допомогою JS додаткові опції, до них відносяться:

  • жирний шрифт
  • курсив
  • внутрішня посилання
  • зовнішнє посилання
  • заголовок другого рівня
  • вбудований файл
  • посилання на медіа-файл
  • математична формула
  • тег nowiki
  • підпис
  • горизонтальна риса

Під текстовим полем знаходиться поле для опису змін, а також кнопки «Записати», «Попередній перегляд» (показується дизайн сторінки в Monobook), «Внесені зміни» і унікальні «Скасувати» (при натисканні автоматично перенаправляє на заголовну і не зберігає правку) та «Довідка з редагування» (при натисканні в новому вікні відкривається Довідка:Редагування). Між цими кнопками і текстом також з'являється таке попередження:

Зверніть увагу, що всі доповнення і зміни тексту статті розглядаються як випущені на умовах ліцензії CC-BY-SA (див. Wikia:Licensing). Якщо ви не хочете, щоб ваші тексти вільно поширювалися і редагувалися будь-яким бажаючим, не поміщайте їх сюди.

Ви також підтверджуєте, що є автором внесених доповнень, або скопіювали їх з джерела, допускає вільне розповсюдження і зміну свого вмісту. НЕ РОЗМІЩУЙТЕ БЕЗ ДОЗВОЛУ МАТЕРІАЛИ, ЩО ОХОРОНЯЮТЬСЯ АВТОРСЬКИМ ПРАВОМ!

©

Все повідомлення (наприклад, про те, що сторінка захищена, раніше віддалялася і так далі) відображаються у верху редактора в спеціальній рамці. Edittools (опції швидкої вставки) розташовані в самому низу, нижче них тільки список «Шаблони, використані на поточній версії цієї сторінки, також є унікальним для Monobook.

Використання Редагувати

У зв'язку з низькою популярністю скіна Monobook даний редактор також мало використовується. Він може стати непоганим вибором для користувачів, які не люблять переповнені різними опціями редактори стандартного скіна і віддають перевагу редагування з використанням вихідного коду.

Але в іншому, редактор має досить багато недоліків, серед яких відсутність багатьох розширених функцій і відсутність можливість редагувати без знання вікірозмітки.

Цікаві факти Редагувати

  • В Monobook також відсутні спеціальні редактори CSS і JS, тому при редагуванні сторінок скриптів включається стандартний Monobook-редактор.

Мережа Вікії

Випадкова вікі