Fandom

Вікія про вікії

Редактор CSS

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
CSS Editor.png

Редактор CSS — спеціальний редактор, який раніше працював при редагуванні сторінки MediaWiki:Wikia.css. Позначався як службова сторінка і в адресному рядку носив характерну назву Спеціальна:CSS.

Був доданий на Фендом 4 грудня 2013, як частина першого оновлення Darwin — Fluid (до цього MediaWiki:Wikia.css редагувалася стандартним способом, через вихідний код). 27 жовтня 2015 був вилучений разом із редактором JS з-за занадто дивної поведінки.

Опис Редагувати

CSS-редактор являв собою поле середнього розміру, в якому розташовувалися користувальницькі стилі CSS. Праворуч — кнопка «Записати сторінку» і декілька панелей зі списками оновлень CSS, довідкою та іншим.

В редакторі не було ніяких додаткових опцій швидкої вставки — передбачалося, що адміністратор буде попередньо писати всі скрипти в Notepad і тільки потім вже додавати їх в редактор.

З лівої сторони кожного рядка стояв її номер, що допомагало краще орієнтуватися в коді. Також, з лівої сторони рядки могли стояти додаткові позначення:

  • Inform.png — надавало інформацію, пропозиції щодо поліпшення коду.
  • Warning..png — пропонував прочитати якесь попередження, порада або пояснення до певного елемента коду, відзначало використання !important.
  • Error..png вказувало на помилки в коді, що заважають його правильного виконання.

Мережа Вікії

Випадкова вікі