FANDOM

Підсвічування синтаксису (назва розширення: EditorSyntaxHighlighting) — розширення, покликане підвищити читаність вихідного коду, CSS, JS і Lua за рахунок виділення певних елементів коду різними кольорами. За замовчуванням активно для всіх користувачів, але зареєстровані користувачі можуть відключити підсвічування в налаштуваннях, в розділі «Редагування» (це вимикає підсвітку у вихідному коді і на сторінках зі скриптами і стилями).

Було анонсовано 10 березня 2015 року і спочатку підключалося тільки за запитом. 29 березня того ж року було підключено за замовчуванням.

ОписРедагувати

Дане розширення підсвічує деякі важливі частини вихідного коду і синтаксис на сторінках з CSS, JS і Lua, тим самим підвищуючи читаність коду і полегшуючи його редагування.

Кольорами виділені наступні частини коду:

КлассВихКод

Підсвічування у вихідному коді

  •  синій  — заголовки всіх рівнів, жирний, курсивний шрифт.
  •  світло-синій  — внутрішні посилання (конструкція з чотирьох квадратних дужок).
  •  блідо-зелений  — зовнішні посилання (все, що починається з "https:// або http://", або обгорнуте в конструкцію з двох квадратних дужок).
  •  червоний  — параметри шаблонів (конструкція з шести фігурних дужок), маркіровані та нумеровані списки * # відповідно, якщо стоять на початку рядка).
  •  фіолетовий теги.
  •  світло-жовтий  — виклики шаблонів (конструкція з чотирьох фігурних дужок) і таблиці створені через викитекст (конструкція з двох фігурних дужок і двох вертикальних чорт) і деякі інші елементи (зокрема — деякі HTML-коди для ASII символів).

У вихідному коді підсвічуються тільки окремі частини розмітки, причому підсвічується область під текстом, а не сам текст. В скриптах та стилях підсвічується сам текст. У CSS різними кольорами виділені: селектори, атрибути та значення. У JS: оператори, об'єкти, регулярні вирази тощо. Коментарі до коду, незалежно від його типу, виділені сірим кольором. Укупі з відмітками помилок і неточностей в редакторах для CSS і JS відчутно полегшує написання і прочитання коду.

Відмінності релізної та нинішньої версій розширенняРедагувати

Спочатку, коли розширення підключався лише за запитом Contact і не могло бути відключено окремо взятим користувачем локально, колір підсвічування відрізнявся в залежності від колірної гами кожного проекту.

Підсвічування коду в статтяхРедагувати

Щоб підсвітити синтаксис вихідного коду, можна використовувати теґ <syntaxhighlight>, що додається розширенням SyntaxHighlight. Для цього потрібно обернути код цим тегом і вказати в параметрі lang потрібну мову. Приклад для CSS:

.class {
attribute: value;
}

Повний список доступних мов можна подивитися в статті про розширення (посилання нижче) або в попередньому перегляді, якщо ввести неправильне значення в lang.